Hop til indhold
Sweex2

Dejlige Trine i Greve?

Recommended Posts

Lad os alle skrive til “hende” og stille spørgsmål til sjove men realistiske ønsker og se hvad “hun” svarer. :-D

hvis vi alle “spilder” lidt af “hendes” tid så spilder vi tilsammen rigtigt meget - det skal nok blive sjovt ;-)

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj 

Jeg skrev til “Trine” og lagde op til at stille en masse sjove spørgsmål om udklædning. Da der normalt bliver vekslet et par mails inden “lokke over på betalingsside mailen” kommer. Det nåede jeg så ikke denne gang og fik derfor ikke spildt nok af “hendes” tid.

I kan se svaret herunder - det er det samme standardsvar jeg har fået alle de andre gange. Lidt ærgerligt at der er nogen godtroende sjæle der hopper på den.......

Hej igen Peter ser frem til at møde dig  det er jeg ihvertfald har du noget imod hvis jeg går udklædt som sygeplejske :)
Ved godt at der går så lang tid imellem mine svar. mit nummer udleverer jeg ikke før vi har mødt hinanden første gang håber det forståeligt for dig.
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men det kunne være meget lettere 
hvis du kunne skrive til mig på Kinky:https://kinkydating18.com/#/public/GCN141ByENQ7ShP
Så kan jeg skrive tilbage med det samme fra min mobil og vi kan få aftale nærmere. Evt mødes her i løbet af Weekenden .
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig og jeg håber at du nyder de andre billeder, som jeg har på min profil :)

Kærlig Hilsen Trine :).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...