Hop til indhold
bangkokfun

Thaipige TICHA Fredericia

Recommended Posts

Jeg kan se at DA i Vejle har fået fået gode anmeldelser og kan bakke op om hende. Der er desværre bare længere og længere mellem "den rigtige" thaipige. Enten er de gamle (men således dygtige til massage) eller også bruger de meget ofte fake fotos eller fotos som har fået en god gang fotoshop eller værst som i Vedelsgade ..her kigger de på uret mens de knepper. Det tænder jo ikke ligefrem en af... Kunne nu se at Ticha var kommet til Fredericia så ville jo lige se hvad det var. Hun har lagt en del fotos på sin side. Det er ikke en decideret massageshop hvor "mutter" sidder inde bagved og kræver penge ind, men en meget flot diskret lejlighed. Da jeg så hende svarede hun til disse fotos 110%. Jeg bestilte en halv time og blev helt forvirret da hun spurgte om vi skulle bade sammen først hvilket man ikke bliver tilbudt mange steder. Hun tog sin overdel af og til min overraskelse væltede der et par rigtige flotte naturlige store nødder DD+ samt flot krop. Vi gik begge i en lækker og ren bruserkabine og blev gjort ren og sæbet ind efter alle kunstnens regler og pludselig fik dybe kys og en lækker megafransk. Herefter massage og en tur som var af de bedre. Sød og  meget smuk pige som kan sit kram og som har tid. Om hun nyder det eller ej kan jo være ligemeget men hun stønner godt og har en god indlevelsesevne og passer og plejer en lige indtil man smutter igen. Dejligt at komme et rent og meget diskret sted.

 

https://annoncelight.dk/showad/307165

 

Redigeret af Keeper
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
lurik skrev, for 16 minutter siden:

Ticha(AVA)

Den Ticha der er fotos af i annoncen var i Århus indtil sidste uge. Hun har fået gode anmeldelser af et meget troværdigt EG medlem. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Den Ticha der er fotos af i annoncen var i Århus indtil sidste uge. Hun har fået gode anmeldelser af et meget troværdigt EG medlem. 

Jeps havde godt set hun var i Århus efter sit ophold i Vejle. Jeg bøjer mig gerne i støvet hvis der er flere positive anmeldelser på hende. Min oplevelse + andres var bare ikke specielt prangende da hun var her i Vejle :D Så derfor jeg lige hejser flaget, der er jo nok en grund til hun valgte at skifte navn ;) Men hvad alle kan jo "lære" at betjene kræsne gentlemen på en tilfredsstillende måde....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73

Ticha du møder er 500% hende du møder på billederde...

Hun er en køn pige - og det er et kæmpe plus  og hun er meget sød :)  

Men ud over det syns jeg det var en med kedelig omgang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, for 34 minutter siden:

Ticha du møder er 500% hende du møder på billederde...

Hun er en køn pige - og det er et kæmpe plus  og hun er meget sød :)

Men ud over det syns jeg det var en med kedelig omgang 

100%  enig herfra århus !

det med den gode tid, pasning og plejning - det kan jeg heller ikke genkende, syntes lidt det var, nu må du gerne blive færdig og ud af døren igen.

køn og sød - men det er mere sexuelt ophidsende at se mette frederiksen give en corona update, end sex med Tisha !

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...