BaronVonKandis2 113 Skrevet 14. December, 2020 Nogle der har gode erfaringer her....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 310 Skrevet 14. December, 2020 Det virker fint. Jeg bruger det tit, med en pige jeg kender i Brasilien. Så det kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 14. December, 2020 Hardguy4you skrev, for 9 minutter siden: Det virker fint. Jeg bruger det tit, med en pige jeg kender i Brasilien. Så det kan anbefales Jeg har aldrig prøvet og vil være sikker på det virker, så må jeg ik lige låne hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4123 Skrevet 14. December, 2020 AlfaN skrev, for 2 timer siden: Jeg har aldrig prøvet og vil være sikker på det virker, så må jeg ik lige låne hende #meetoo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 596 Skrevet 14. December, 2020 Bare vær obs på at du risikerer evt videochat kan havne på nettet så evt sexchat så tænk dig om hvis du vil forblive anonym Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 310 Skrevet 14. December, 2020 Whatsapp er krypteret, så hvis det skal ende på nettet, skal det være den du sender til, der skal lægge det på nettet. Min brasilianske veninde, tror jeg at jeg holder for mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 14. December, 2020 WhatsApp virker fint, og kan sagtens fungere til lidt "hygge-samtale" Jeg har gennem snart et år haft "hygge" med en ung kvinde fra Østeuropa, og WhatsApp er en fin substitut for de uger/måneder, hvor der er lukket for indrejse, eller hvor man ikke lige kan mødes i Tyskland eller andre steder, der er lidt mindre restiktive end Danmark og Rumænien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 223 Skrevet 15. December, 2020 Jeg bruger ikke længere WhatsApp, men kan bekræfte at den i modsætning f.eks. til Skype bare virkede hver gang, uanset om det var via WIFI eller mobilnet - endda for en del år siden på en WindowsPhone. Har dog kun benyttet programmet til mere uskyldige samtaler... En del af mine kontakter i f.eks. Tyskland bruger stort set udelukkende WhatsApp, både som video og som almindelig messenger. Jeg har indimellem problemer med at få fat i dem, dersom jeg ikke bruger appen ... Man kan mene både det ene og det andet om de forskellige messenger-apps, men det viser sig (desværre) igen og igen, at rent teknisk er det de store, markedsførende programmer der bare virker. Om man så har lyst til at leve med de privacy-issues, som knytter sig til disse apps er et spørgsmål som man selv skal rode med ... Men teknisk er appen meget mere end OK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg