Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft en længere snak med hende. Hun virker utrolig sød og også til at få en aftale med.

Men når det så kom tæt på, reagerede hun ikke på beskederne. Tøvede pludselig.

Hun bad aldrig om at se mine fotos, hvilket efter min mening er et alarmsignal i sig selv.

 

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme oplevelse her... 

Jeg fik dog en besked et par dage efter hvor hun forklarer, at hun får kolde fødder og ondt i maven når aftalen nærmer sig... 

Jeg tror ikke der dukker et bedre tilbud op.. hun er nok bare ikke egnet til det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkes mig at få en aftale. 

Pigen var enlig meget dejlig og super sød. Men når agten gik igang, blev der sat en timer igang. Og det var tydeligt det ikke var noget hun brød sig om. Det gav en dårlig smag i munden og dårlig sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
poulhansen skrev, for 13 timer siden:

Det lykkes mig at få en aftale. 

Pigen var enlig meget dejlig og super sød. Men når agten gik igang, blev der sat en timer igang. Og det var tydeligt det ikke var noget hun brød sig om. Det gav en dårlig smag i munden og dårlig sex.

Jeg HADER når der tages et æggeur frem og drejer den og det så siger "Tik Tok Tik Tok" under hele akten, kan sgu godt forstå hun ikke brød sig om det. Næste gang så sætte en alarm på telefonen, så opdager hun ikke at du tager tid på hvorlang tid der går før hun får orgasme. Bare et lille trick.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
poulhansen skrev, den 26.12.2020 at 23:15:

Det lykkes mig at få en aftale. 

Pigen var enlig meget dejlig og super sød. Men når agten gik igang, blev der sat en timer igang. Og det var tydeligt det ikke var noget hun brød sig om. Det gav en dårlig smag i munden og dårlig sex.

Hvad kostede det og for hvor længe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
poulhansen skrev, den 26.12.2020 at 23:15:

Det lykkes mig at få en aftale. 

Pigen var enlig meget dejlig og super sød. Men når agten gik igang, blev der sat en timer igang. Og det var tydeligt det ikke var noget hun brød sig om. Det gav en dårlig smag i munden og dårlig sex.

Har lige mødt hende, og kan slet ikke genkende din oplevelse. Tværtimod mødte jeg en smilende, snaksagelig flot pige, og en dejlig tid sammen med hende. Dejlig pige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet en del med hende på det seneste. Og er ved at lave en aftale :)

- Er hun lige så smuk som på billederne? 

- Er hun frisk på sex uden kondom?

- Og hvad er prisniveauet hos hende?

Håber at Valderrama vil svare inden jeg laver en aftale med denne skønhed!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Testeren2021 skrev, for 5 timer siden:

Har skrevet en del med hende på det seneste. Og er ved at lave en aftale :)

- Er hun lige så smuk som på billederne? 

- Er hun frisk på sex uden kondom?

- Og hvad er prisniveauet hos hende?

Håber at Valderrama vil svare inden jeg laver en aftale med denne skønhed!

 

Når du nu er i en aktiv og langvarig dialog med hende er det da nemmere at spørge hende selv syntes jeg :D

Men i mine øjne en smuk pige, som er pigen på billederne, bortset fra håret er det det du møder :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt skønheden, privat i det centrale Ålborg. Og forstår hvad Valderrama mener, når han skriver at hun er så smuk som billederne, blot ikke håret :)

Sød pige, nem at snakke med og ukompliceret møde. Fair pris, god og våd sex, og uden kondom ;)

Fik dog indtryk af at hun har travlt. Flere beskeder på telefonen, og hun havde en "aftale" hun skulle nå. Så ikke så god tid som man kunne ønske sig. Men alt i alt en god oplevelse.

Redigeret af Testeren2021

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet en del med hende, og lavet nogle aftaler om at mødes i Ålborg.. men hun dukkede aldrig ikke op! “Sov over sig” etc.... Har ellers haft ok dialog med hende.

Kan ikke blive klog på om hun har Cola-problemer, eller bare ikke kan klokken eller bruge en kalender :shock:

Men fedt at nogle har været heldige... Godt gået drenge. Har i besøgt hende privat? Og har det været “her og nu-aftaler”?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nysgerrig21 skrev, for 13 timer siden:

Voldsomt at antage hun har et stofmisbrug baseret på at hun sov over sig

Enig :)

Jeg vil dog lægge oveni... efter en længere dialog, skulle jeg også mødes med hende.... og på tidspunktet op til aftale, blev hun pludselig tavs... og så lidt bagefter "hov, jeg var vist ikke lige opmærksom".

Redigeret af thedanishdude
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...