Hop til indhold

Blondine i Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Der jo en mørk håret og en med lys hår på billedet. El også hun. bare været ved frisøren 

Skrevet

er ret sikker på jeg har kneppet blondinen flere gange, mega godt blowjob og primafisse. 

Skrevet
  • Author
General skrev, for 18 minutter siden:

er ret sikker på jeg har kneppet blondinen flere gange, mega godt blowjob og primafisse. 

Tak. Spændende

Så hun/de er næppe helt nye, som reklameret med;)

Hun ser lidt nasty ud.

Underlig annonce. Ingen navne. Ikke meget at noget. Når kan skriver til dem, er det en meget lidt hjælpsom dørmand som svarer. Overvejede om han var på narko eller blot skide ligeglad

Lidt utraditionel prisstruktur. Hvad valgte du? Hvad kan bedst betale sig?

Redigeret af Liverpool

Skrevet

Hej. 

jeg var sammen med blondinen - onsdag i forrige uge.  I en lejlighed i vestbyen. 

og fortrød at jeg ikke havde tid til mere end 15 min.  
Hun er præcis som på billeder og er mega fræk. 
hun var “på” fra start til slut. 
skal helt sikkert besøge hende igen og denne gang længere tid. 

Skrevet

Det er hende der tidligere er anmeldt. Fyren der svarer på SMS. Blondinen har en dejlig fisse og er mega fræk. Stedet jeg besøgte hende var lidt lousy - men en frisk pige. Teksten i annoncen tyder på at Nick har fået en pige mere “ i stalden” 

Skrevet
TheJack skrev, for 12 minutter siden:

Det er hende der tidligere er anmeldt. Fyren der svarer på SMS. Blondinen har en dejlig fisse og er mega fræk. Stedet jeg besøgte hende var lidt lousy - men en frisk pige. Teksten i annoncen tyder på at Nick har fået en pige mere “ i stalden” 

Ok...

Forstår det bare sådan at det er blondinen der bliver skrevet om..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.