justforfun 17 Skrevet 13. December, 2020 Nogen der har været forbi Vivian i vejen og vil fortælle lidt https://annoncelight.dk/showad/263995 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 14. December, 2020 (edited) justforfun skrev, for 19 timer siden: Nogen der har været forbi Vivian i vejen og vil fortælle lidt https://annoncelight.dk/showad/263995 Der er flere tråde om hende odense Brørup og det er ikke særlig god læsning har selv snakket med hende i telefon med det resultat at jeg bakkede blev total svinet til Redigeret 14. December, 2020 af Bull1958 Glemte at skrive by Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justforfun 17 Skrevet 14. December, 2020 Tak for info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 9. Januar, 2021 Er der.nogen der har besøgt hende for nyligt og ved om hun er blevet mere serviceminded? Der er noget blandede anmeldelser af hende, så det kunne være fint med opdateret viden - skriv evt i pb. Hun er en af de få der holder åbent pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 136 Skrevet 10. Januar, 2021 TheJack skrev, den 9.1.2021 at 12:44: Er der.nogen der har besøgt hende for nyligt og ved om hun er blevet mere serviceminded? Der er noget blandede anmeldelser af hende, så det kunne være fint med opdateret viden - skriv evt i pb. Hun er en af de få der holder åbent pt. Har været forbi til et besøg, og det bliver nok det sidste. Hun er stadig skør. Lavede aftalen med tidspunkt. Da jeg ankom hos hende svarede hun ikke telefonen. Var ved at køre hjem da jeg fik en sms med "Ok", ved ikke hvad der var ok. Skrev for den præcise adresse, som kom nogle minutter senere. Da jeg ankom til hendes lejlighed måtte jeg igen vente før døren blev åbnet. Trådte ind og så en dame der er 50+ år. Kroppen er som fin nok, men ansigtet afslører helt klart hendes alder. Lejligheden lugtede endvidere gennemtrængende af hash, en lugt da blev meget tydelig hver gang døren ind til hendes datters værelse blev åbnet. Før vi kunne starte på vores time måtte jeg vente i ca. 1½ time, hvor hun snakkede om hvor uretfærdig alle var mod hende, og at ingen hjalp hende osv. Der var ingen rød tråd - hun havde bare meget ondt af sig selv. Jeg blev også spurgt om jeg kunne lave hendes PC, give hende en ny mobil og meget andet. Efter 1½ time begyndte hun at opfatte hvad jeg var kommet efter. men hun havde ikke noget værelse afslørede hun. Lang historie kort, så måtte jeg bolle hende inde i stuen imens hendes datter fra tid til anden gik ind og ud af hendes værelse for at benytte toilettet. Det brød jeg mig ikke om. Og hendes vindue har ingen gardiner, så der er fuld udsigt ude fra gaden lige ind til aktiviteterne i stuen. Ikke optimalt. Efter en enkelt tur forlod jeg stedet med undskyldninger om, at jeg skulle op næste morgen osv. Det var ikke den bedste oplevelse, og bedre sex med en mere tiltrækkende kvinde er muligt for de samme penge, og så undgår man at blive forstyrret af familien mens mor rider en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 10. Januar, 2021 Tak for info Esbjerg fyr. Har sms’et med hende og det virker usammenhængende, så jeg lader være med at køre til Vejen. Ærgerligt at du ikke fik valuta for pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 136 Skrevet 10. Januar, 2021 TheJack skrev, for 1 minut siden: Tak for info Esbjerg fyr. Har sms’et med hende og det virker usammenhængende, så jeg lader være med at køre til Vejen. Ærgerligt at du ikke fik valuta for pengene Jeg har det ok med at jeg ikke fik fuld valuta for pengene. Det er jo kun småpenge i det store hele. Jeg er mere bekymret for den måde hun kører tingene på med åbenlys sex foran hendes datter, som jeg dog formoder er over 18 år. Men alligevel, det er ikke den rigtige måde at gøre tingene i en familie. Jeg har faktisk ondt af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 10. Januar, 2021 Du har helt ret. Det tyder ikke godt, slet ikke. Har faktisk ondt af dem begge..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 11. Januar, 2021 Hvis datteren er over 18 år, kunne du vel invitere hende med ind og deltage i legen. Nå, spøg til side. Hun burde som minimum sørge for at datteren ikke er hjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg