Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Bicycle Repairman
Boy skrev, for 5 timer siden:

Er der virkelig ingen af brødrene som har været forbi, priserne er i den billig ende

Afsted med dig Pip Hans, tag en for brødrene / holdet, priserne er jo i den billige ende .............................................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen skrev, den 13.12.2020 at 12:36:

Er der nogen som har mødt Lemol?

Hun ligner en, jeg har mødt i Søborg til massage og håndtrold. Det gjorde hun godt, selvom hun var meget ivrig efter at sælge mere. Jeg kan ikke garantere, at det faktisk var hende, men hun ligner ret meget. Min oplevelse var på Rosenkæret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej har ikke været der og efter foto 7 og 8 at dømme kommer jeg der nok slet ikke - hun er sgu for æhh moden, de øvrige fotos er svære at tolke de er uskarpe og dæmpede med rødt lys - måske noget at skjule ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan lidt efter hukommelsen virker pigen/damen på billede 7 og 8 noget bekendt. Hun har optrådt på flere klinikker.

Jeg husker desværre ikke lige navnet. Anmeldelser af hende ligger i den dårlige halvdel.

Og nej   -   jeg har ikke besøgt hende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...