Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Altså manao har jeg været hos men syntes ikke rigtig billederne ligner hendes. 

Meena yder rigtig hård massage hvis man er til det. 

Darin kender jeg ikke.         Og priserne var ganske normale ved de 2 øverste

Skrevet

Meena får du kun massage og ikke andet . jeg har været der 2 gange og samme hvergang, hun taler og griner hele tiden . De andre 2 kender jeg ikke

Skrevet
stor skrev, for 13 minutter siden:

Meena får du kun massage og ikke andet . jeg har været der 2 gange og samme hvergang, hun taler og griner hele tiden . De andre 2 kender jeg ikke

Har lavet 2 aftaler med Darin men hver gang så har hun overbooket... så der kommer jeg ikke mere.

Skrevet
  • Author
stor skrev, den 13.12.2020 at 15:16:

Har lavet 2 aftaler med Darin men hver gang så har hun overbooket... så der kommer jeg ikke mere.

Hvor længe inden havde du lavet aftalerne? Og hvad så, kom du frem og opdagede at hun havde andre kunder?

Skrevet

skulle jeg til kolding ville jeg helt klart vælge https://annoncelight.dk/showad/308386   igen igen igen :)

det er satme guf ......

Skrevet

ja et par gange :)  

Skrevet

og kommer helt sikkert igen :)

Skrevet
Lucasberggreen skrev, for 18 timer siden:

Hvad tilbyder hun?

er det ikke samme adresse som Meena / Darin. ? for så kalder de sig bare noget andet

Skrevet
stor skrev, for 1 time siden:

er det ikke samme adresse som Meena / Darin. ? for så kalder de sig bare noget andet

Nej, Meena og Darin holder til ude på Fynsvej, mens MeNa og Narre holder til i Kolding C.

Skrevet

mener stadig MeNa er et besøg værd ....:) 

• 7 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.