Hop til indhold
Snorker69

Anna i Egtved

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/275816

Har været en tur forbi Anna i Egtved. Aftalen kom hurtigt i stand da en anden GP havde dobbelt-booket...

Ankom til stedet og blev lukket ind af en køn pige, som viste mig op ad trappen til Anna. Jeg havde bestilt en times FP. Fik smidt tøjet og hoppede op på briksen hvorefter Anna kom ind uden en trævl. Fantastiske bryster, tænkte jeg, men herfra gik det faktisk kun ned ad bakke.

Anna gik i gang med noget oliepjaskeri på ryggen og sådan fortsatte det i hvad der føltes som timer. Meget monotont og uden nogen form for pirring. Efter nogen tid blev benene smurt ind i olie, men nu skulle der til at ske noget, så jeg vendte mig om. Jeg kælede lidt for hendes dejlige bryster og forsøgte at nå hendes mis, men benene blev straks samlet. Hun gik så i gang med hvad der formentlig skulle ligne et BJ, men det var kun et par kys på pikken og så på med kondomet. 

Inden hun skulle ride mig blev olieflasken fundet frem igen og pikken blev sølet til i olie inden den fik lov at komme ind...med det resultat at der ikke var nogen som helst friktion...ingen nydelse overhovedet. Prøvede at vende om i missionærstillingen og doggy, men lige lidt hjalp det, så jeg smed kondomet og gav mig selv et HJ. Straks efter jeg var kommet, fik jeg et stykke køkkenrulle til at tørre mig med...og Anna smuttede ud af lokalet.

Der var kun gået 35 minutter af den time jeg havde betalt for, men det var mere end rigeligt. Jeg kom i tøjet og gik ud af lokalet hvor Anna ventede. Under hele seancen sagde Anna ikke et ord.

Trist oplevelse med en pige som åbenlyst ikke har lyst til at lave det hun gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja uden tvivl den nye trend i dk, lidt ærgeligt det går den vej men de er her kun for penge, same same al Gp :huh:

Ja man ska besøge mange for at finde bare lidt som duer og Julen koster mange penge, specielt 2020 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 21 timer siden:

Ja uden tvivl den nye trend i dk, lidt ærgeligt det går den vej men de er her kun for penge, same same al Gp :huh:

Ja man ska besøge mange for at finde bare lidt som duer og Julen koster mange penge, specielt 2020 :P

helt enig !

altså hos mange Thai'er er det ofte IKKE sådan her, : "jeg har ikke haft så mange kunder de sidste stykke tid - så jeg må give extra go service " 

nærmest modsat, :" jeg har ikke tjent  så mange penge,  så den næste kunde skal ud af døren hurtigt, måske der kommer en, mens denne her enlige kunde endelig er her "

med det resultat, at man ikke kommer igen !

jeg har også nogle gange oplevet det med, at man kommer igen hos den samme igennem længere tid, så falder service niveauet også, ud fra thai logikken om, :" han er jo en fast kunde - så ham behøver jeg ikke give den tid eller service han betaler for " 

nej, den skal gives til ham som kommer engang hver 3 - 4 . mdr ! 

men til deres forsvar,  kan det måske også være det, at der er ikke kommet så mange friske kræfter til på 3 mdr. visa pga Covid - så nogle er ved at blive trætte, de kære damer er jo også bare mennesker, som er blevet fragtet rundt i Jylland/fyn i snart et år, levet i en kuffert, sovet på den samme madras, hun har brugt meget af sin dag.

- og ikke set meget solskin i den lille kælderbutik og hun savner sin familie og børn.

 

 

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna er åbenbart rokeret til udstedet i Egtved fra Danmarksgade hvor hun var sidst. Hun er sød men så er det også sagt. Når man skriver til hende er det tydeligvis bordelmutter som skriver. Hendes fotos har været gennem fotoshop møllen. Tæt på de 40 år. Hun skulle ha' brugt nogle af pengene på en tandklinik. Intet at komme efter her. Standarden er bare nedadgående og det er tydeligt, at det er meget svært at skaffe kvalificeret arbejdskraft i disse tider. Peter C har helt ret. Prøv at finde den "rette" pige hvor kemi'en stemmer bare lidt. Når du har været hos hende flere gange og spørger ind til hendes børn børn mv. så åbner der sig en grufuld verden som de færreste kender til. Kæmpegæld, arbejde 24/7 7 dage om ugen. 50% af indkomsten til bordelmutter som har hende i et jerngreb indtil der er betalt flere hundrede tusinde af. Når det er betalt af er visum udløbet og hun er tvunget til at "overstay visa" og kan så derfor først virkelig tjene penge i skjul af politiet mv......Tænk på dette når du er nummer 15 den dag. Så smiler hun måske ikke så meget længere især ikke i disse tider og på mandag slutter festen igen alt efter mutters velsignelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...