autobahn 1437 Skrevet 12. Januar, 2021 (edited) newpussyhunter2 skrev, for 43 minutter siden: Danske sehr Autobahn ! Du slikkede hende åbenbart ikke - og ved ikke, hvor begejstret hun er for det ? Jo da! 69 i forskellige positioner. Og både massage af hendes klit og med tungen lidt dybt i hende. En "ungdommelig" smag, lagde jeg mærke til. Og det var hun helt OK med, nævnte dog, at jeg skulle passe på med mine skægstubbe, da det var et aftenbesøg, og jeg ikke havde barberet mig siden morgen. Redigeret 12. Januar, 2021 af autobahn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 13. Januar, 2021 Ok, jeg valgte så at forsøge mig hos denne kvinde, angiveligt fra Makedonien. Det var ikke nogen succes. I hvert fald ikke, hvis man ønskede noget af det, der ses på billederne. Raissa tog imod i træningsbukser og stor houcecoat og virkede allerede der lidt større, end der fremgik af billederne- Tillige var hun helt plain - intet af den optiske tuning på billederne. Lignende nærmest en kvindelig fribryder under opvarmning. Uden tøj på var det ikke meget bedre, hun er en stor kropsdue, bryster og numse mangler fasthed, ikke særlig ophidsende at have hende stående foran mig og bevæge den store røv alt for hurtigt til at være ophidsende. Derefter lagde hun sig nærmest uden opfordring klar til at blive slikket med mig på knæ på gulvet, hun blev da også våd og kom med lyde, der kunne tyde på en vis ophidselse, men ville absolut ikke frem til klimaks. Så blev det min tur, men det det ganske hæderlige BJ måtte ikke forvandles til 69, hvilket måske kunne have hjulpet på min lystfølelse. Måtte selv hjælpe til med lidt håndarbejde - er sket før, ikke ubetinget hendes skyld - så et afsluttende knald i missionær blev gennemført. At gennemført i en venlig atmosfære - men også grænsende til det kliniske... No coming back ! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 13. Januar, 2021 newpussyhunter2 skrev, for 1 time siden: Ok, jeg valgte så at forsøge mig hos denne kvinde, angiveligt fra Makedonien. Det var ikke nogen succes. I hvert fald ikke, hvis man ønskede noget af det, der ses på billederne. Raissa tog imod i træningsbukser og stor houcecoat og virkede allerede der lidt større, end der fremgik af billederne- Tillige var hun helt plain - intet af den optiske tuning på billederne. Lignende nærmest en kvindelig fribryder under opvarmning. Uden tøj på var det ikke meget bedre, hun er en stor kropsdue, bryster og numse mangler fasthed, ikke særlig ophidsende at have hende stående foran mig og bevæge den store røv alt for hurtigt til at være ophidsende. Derefter lagde hun sig nærmest uden opfordring klar til at blive slikket med mig på knæ på gulvet, hun blev da også våd og kom med lyde, der kunne tyde på en vis ophidselse, men ville absolut ikke frem til klimaks. Så blev det min tur, men det det ganske hæderlige BJ måtte ikke forvandles til 69, hvilket måske kunne have hjulpet på min lystfølelse. Måtte selv hjælpe til med lidt håndarbejde - er sket før, ikke ubetinget hendes skyld - så et afsluttende knald i missionær blev gennemført. At gennemført i en venlig atmosfære - men også grænsende til det kliniske... No coming back ! Wow, det må da siges at være en noget anden oplevelse end jeg havde. Måske skulle hun være blevet på kollegieværelset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg