Hop til indhold
LilleSkutt

Blid dominans?

Recommended Posts

Jeg har ofte set piger der tilbyder "blid dominans" (af manden) i deres annoncer. Men jeg har aldrig rigtig set en definition af begrebet. Det kunne måske være noget for mig da jeg tænder meget på at pigen er bestemt og tager styringen, men jeg er ikke helt sikker...

Hvad indebærer "blid dominans" helt konkret? Det ville være spænde at høre indspark fra både piger og mænd med kendskab til blid dominans. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blid dominans eller Pirringsbondage. Kært barn har mange navne.

hun tar styring og bruger din stakkels krop.

det lyder som om i mine ære at pirringsbondage måske mest af alt er det du søger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man har en fantasi der skal udleves, er det jo vigtig at man gør sig klart hvad og hvor meget.

Man kan blive bundet på sengen, blive tirret og pirret med både, en blid og drillede pisk, hælen på et par støvler, lange negler, osv.

Er det mere, at være helt i kvindens magt, kan man jo blive spændt fast på en spanking buk , så man ligger åben og helt forsvarsløs, måske prøve den pirrende fornemmels af en strap-on.

Det er også vigtig, at man på forhånd får aftalt om der må komme mærker, og det er klogt med Gul/Rød ord, hvor Gul er et udtryk for, at man lige skal have en pause og Rød er fuld stop.

God fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 20 minutter siden:

det lyder som om i mine ære at pirringsbondage måske mest af alt er det du søger ?

Ja, måske. Jeg har en fantasi om at pigen "beordrer" mig til at slikke hende godt og grundligt. Måske også i numsen. Og først når hun er helt tilfreds med det må jeg knalde hende. Men kun på den måde hun bestemmer. Jeg ved ikke om det hører til under "blid dominans" eller hvad ellers jeg skal gå efter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 2 minutter siden:

Når man har en fantasi der skal udleves, er det jo vigtig at man gør sig klart hvad og hvor meget.

Man kan blive bundet på sengen, blive tirret og pirret med både, en blid og drillede pisk, hælen på et par støvler, lange negler, osv.

Er det mere, at være helt i kvindens magt, kan man jo blive spændt fast på en spanking buk , så man ligger åben og helt forsvarsløs, måske prøve den pirrende fornemmels af en strap-on.

Det er også vigtig, at man på forhånd får aftalt om der må komme mærker, og det er klogt med Gul/Rød ord, hvor Gul er et udtryk for, at man lige skal have en pause og Rød er fuld stop.

God fornøjelse ;)

Nå, for søren... det der med pisk og strap-ons lyder ikke særligt fornøjeligt i mine ører. :) Det er måske noget helt andet end blid dominans jeg søger? Det er mere det "psykologiske" end det fysiske jeg søger. Sexen er egentlig almindelig vanilje sex, bare med en meget bestemt og beordrende dame. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med blid dominans for mig er det pirring og tirring hvor i jeg bestemmer hvad der skal ske. Erotisk tvang. Og ellers noget udforskning af ønsker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet

For mig er blid dominans ofte verbal efterfulgt af en given handling som jeg forventer bliver eksekveret, selvfølgelig indenfor de aftalte rammer. Herunder styring af legen, en lille smule underdanighed, måske krydret med lidt ydmygelse, mulighederne er mange. 

Redskaber hertil kunne være bind for øjne eller en meget blid hyggepisk B)

Få en snak med den pige du ønsker, at besøge for at forventningsafstemme, hvad dine fantasier og ønsker er :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LilleSkutt skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ofte set piger der tilbyder "blid dominans" (af manden) i deres annoncer. Men jeg har aldrig rigtig set en definition af begrebet. Det kunne måske være noget for mig da jeg tænder meget på at pigen er bestemt og tager styringen, men jeg er ikke helt sikker...

Hvad indebærer "blid dominans" helt konkret? Det ville være spænde at høre indspark fra både piger og mænd med kendskab til blid dominans. :)

Hos mig er blid dominans der, hvor du går hjem uden synlige mærker. Hård dominans er synlige mærker eller andre synlige tegn på, at du har været forbi mig. 
Uanset om du får blid eller hård dominans, så er det mig der bestemmer og dig der adlyder. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
LilleSkutt skrev, for 3 timer siden:

Ja, måske. Jeg har en fantasi om at pigen "beordrer" mig til at slikke hende godt og grundligt. Måske også i numsen. Og først når hun er helt tilfreds med det må jeg knalde hende. Men kun på den måde hun bestemmer. Jeg ved ikke om det hører til under "blid dominans" eller hvad ellers jeg skal gå efter...

Det du søger der, er der er del piger der tilbyder, hvis du spørger. De behøver ikke at være dominaer, men en pige/kvinde der synes det er lidt frækt, at beordre en mand til nogle ting til hendes nydelse. Dem er der en del af, er min erfaring. 
 

Synes selv noget lignende er frækt og har prøvet det en del gange. Jeg tænder på ingen måde på en kvinde i læder og med en pisk i hånden, men en klassisk alm. klædt pige/kvinde, der bestemmer, hvad jeg skal gøre for at behage hende. Alt sammen med et glimt i øjet og ingen lussinger eller sådan noget, men lidt blid dominans, som du skriver og masser af fræk snak - det er fedt og frækt synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 19 timer siden:

Jeg tænder på ingen måde på en kvinde i læder og med en pisk i hånden, men en klassisk alm. klædt pige/kvinde, der bestemmer, hvad jeg skal gøre for at behage hende. Alt sammen med et glimt i øjet og ingen lussinger eller sådan noget, men lidt blid dominans, som du skriver og masser af fræk snak - det er fedt og frækt synes jeg. 

Er netop dette jeg søger! Mit nytårsforsæt bliver at få nogle frække fantasier afprøvet i 2021. :) Tak til alle i tråden for rigtig god vejledning og inspiration! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...