Hop til indhold
Creta2

Massage på gulv - Sydvestjylland

Recommended Posts

Der er flere steder i Randers hvor det foregår på en madras på gulvet, bl.a. hos Kat, Vester Kirkestræde (ingen link) og Jiramon: ❤️ 51888799 ❤️ Vi er tilbage igen på fuld kraft. Velkommen hos Jiramon ❤️

Det er så ved at være noget tid siden jeg har været der, men sidst jeg var hos Siam Massage på Jyllands Allé i Århus (ingen link) der foregik det også på en briks på gulvet. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, den 12.12.2020 at 13:27:

Nogen der kender steder hvor massagen udføres direkte på gulvet (madras) her i sydjylland, midtjylland og vestjylland.... .

Har flere gange besøgt Minh, der foregår det på gulvet på madras, som du efterspørger. Personligt synes jeg selv det giver den mest autentiske oplevelse som i Thailand. Hun er dygtig til at kravle rundt på dig, hvilket en briks ofte besværliggører.

Annoncerer mig bekendt ikke, men oplysninger i linket herunder.

https://lokal.infobel.dk/DK100089057/minh_s_thaimassage-aarhus.html

Hun er sød, serviceminded og kan føre en almindelig samtale. Hører til den kurvede type og anslår hende til at være omkring 40 og velholdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...