Hop til indhold

Recommended Posts

Har prøvet det 2 piger 4 hænder var godt, men træls samtidigt -den ene pige gav en udmærket massage -men den 2. var ligesom en "irriterende flue" hun var alle steder kilder lidt, men har lyst til at smække den med en flad. Også snakkede de hele tiden -de kunne ligeså godt havde stået og lagt tøj sammen (min fornemmelse) de spurgte om ekstra x flere og strejfede et par gange -men takkede nej -da det samtidigt er lidt for koldt i rummet -så jeg lå og små frøs 1 time.

Efterfølgende har jeg været der en gang til 1 times massage med 1 pige -det var ok. massage -og igen spørg hun flittigt om ekstra igennem massagen -strejfer og igen små koldt i rummet -jeg tænkte "ok så giv mig da en håndtrold -så kan det da være jeg får lidt varme i kroppen" da jeg sagde hun kunne giv mig et handjob jublet hun nærmest, men efter 5 minutter, hvor jeg ikke var kommet -var hun mindre begejstret... også bad hun mig hjælpe -så fik jeg da varmen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...