Hop til indhold
Guest A. Senna

Jaja Lotus Thai Massage Roskilde

Recommended Posts

Guest A. Senna

Efter nedturen hos Navia fra https://www.thaimassageroskilde.dk/ var jeg lidt tidligere ude et par dage senere, jeg bookede tid hos https://www.thaimassagenu.dk/klinik/jaja-lotus-thai-massage/

Stedet ligger i semi industri ved Lidl, ikke speciel diskret men det har aldrig generet mig, jeg er ligeglad hvem der ser mig, mine venner ved godt jeg går til massage mindst en gang om ugen.
Blev modtager af en ok slank kvinde i døren som henviste til 1. sal, der opppe var et lille forrum og et par værelser, OK pænt, rent og hyggeligt.
Jeg blev spurgt til hvad jeg ønskede og om jeg havde været der før, det er jo tydeligvis thaisteders lede spørgsmål til om man er vant til at få noget specielt. Jeg fortalte jeg var ny i byen men fik regelmæssig massage, så hun måtte godt gå til den. aftlat 500 for en time.
Jeg smed tøjet og lagde mig tilrette imens hun forsvandt med pengene.

Pigen Ploy ca. 40 er mit gæt. var ok pæn men hendes udseende alene tændte ikke noget og da massagen heller ikke havde den store pirring var der ingen begejstring, jeg beder sjældent om ekstra fra start og lader det ofte være op til pirringen og kemien. 
Efter turn around kom vi også til spørgsmålet om ekstra, jeg skal lige nævne at jeg har ca. 15 steder i kbh. hvor jeg vender retur til jævnligt for at få FP og jeg giver aldrig mere end 1000 for en time med mindre der er 2 piger. Nå ekstra et HJ til 300 et blow med gummi til 600 eller FP til 1000 oven i det allerede betalte 500,- jeg takkede pænt nej TAK jeg gider simpelthen ikke HJ og BJ med gummi mere, kun uden eller FP og til den pris gider jeg ikkke med en kvinde der ikke kan tænde mig på de 45 min. hun allerede har haft til det.

Massage 6/10
Pirring 1/10 
Stedet 6/10
Pigen 4/10 talte ok engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...