Hop til indhold
Guest A. Senna

thaimassageroskilde

Recommended Posts

Guest A. Senna

Efter mere end 50 x thaimassage i kbh. og nærmeste omegn i år er turen nået til Roskilde,

For nogle dage siden havde jeg tid, flere dage med sen hjemkomst gav udfordringer.

Jeg ringede rundt et par steder og ingen havde tid og de lukkede kl. 22 og havde åbenbart heller ikke lyst til overarbejde, fair nok.

Jeg fik til sidst fat på Navia fra https://www.thaimassageroskilde.dk/ og spurgte til en mindst en times massage mm. 
Jo hun kunne godt men først kl. 23.15 ok sent men fint nok, jeg tog en kop kaffe og et hurtigt bad, inden jeg kørte til adressen ved Netto, skrev at jeg var fremme som aftalt, Navia skrev tilbage hun var forsinket 5-10 min. OK jeg ventede bare i bilen og ordnede lige et par undesvar på telefonen, rart man altid har arbejde med i lommen.
efter 15 min. skrev jeg igen og intet svar fra Navia, jeg brugte 5 min mere på at undersøge hvad der ellers var i byen inden jeg vendte kareten.
Ingen massage den aften, og et stort minus i bogen over steder der har fortjent mine lommepenge.

Her ringer jeg aldrig til igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...