Hop til indhold
Peter o

Lamyai Århusvej.

Recommended Posts

Guest Thaimig
Peter o skrev, for 1 time siden:

Nogen som ved om det stadig findes eller gået under jorden. Husker som et godt sted. Lamyai.

 

Åh jo du husker stedet men så husker du vel også hun er Thai og dem har Eg et helt speciel kategori til

Så lad os sammen flytte Tråden for bedre svar, bortset fra det vil jeg tro stedet stadig er der :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der nogle gange før Corona. Første gang fik jeg en fantastisk grøn massage. Næste gang fik jeg en ung pige, som ikke anede noget som helst om massage. Lamayi havde problemer med en skadet arm. Men hun lovede at det skulle blive hende næste gang, men igen havde hun problemer med armen. Det blev dog i stedet til en tantra massage, som bestemt ikke var kedelig :-) Hun er ikke helt ny, men alligevel lækker efter min smag.

Jeg stoppede dog med at komme, fordi der de efterfølgende gange altid var koks i aftalerne. Selv om vi lavede en aftale få timer forinden, havde hun tilsyneladende glemt vores aftale når jeg dukkede op til det aftalte tidspunkt.

Det er egentlig en skam for hun er både en sød og varm, erfaren dame. Og kan give en fantastisk grundig massage, når hun altså ikke er skadet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også en dejlig aften. Hun startede med en skøn massage. Først lidt pirrende. og så blev det vildere. Nogen som ved hvor hun er nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 2 timer siden:

Hende jeg taler om lå på Aarhusvej i Randers og det gør hun stadig.

Så må vi håbe, hun ikke bliver kørt over. Der er temmelig meget trafik der :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 14 minutter siden:

Så må vi håbe, hun ikke bliver kørt over. Der er temmelig meget trafik der :mrgreen::mrgreen:

Hehe...hun kender vel en der kan give hende massage, hvis det går så galt. Ellers gør jeg det gerne, jeg er rigtig god til tantra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...