Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi Jasmine i går aftes da det var et stykke tid siden at jeg havde besøgt hende. 

Jeg skrev til hende om hun ville have et besøg. Det ville hun gerne. Og hun havde høret at jeg har været uartig. Og det er længe siden at jeg har været der så det skulle jeg straffes for.  Så var jeg godt klar over hvad klokken var slået. Og det var så min røv det skulle gå ud over. Nå men jeg kom til døren og ringe på hun åbner så døren i en lille fræk sort kjole. Og kan se hun har en strapon på inden under. Nå men mig ind på værlset af med tøjet. Så finder hun en snor frem. Så skal jeg da love for at pik og nosser bliver bundet godt op  så skal jeg ned på alle 4 så går hun ellers igang med den hårdt og hurtig   

Da det har stået på et stykke tid og har fået at vide jeg ikke måtte komme. Så sage hun at jeg skulle udvides mere. Så gik hun igang med fisting.  Der fik jeg noget at en tur. Nå men det var ikke helt nok. Så hun fandt en Butt plug frem. Der var noget støre end hindes hånd. Der tænkte jeg det kan ikke lad sig gøre men jo jo ind kom den. Så kaldt hun på Ingrid en pige hun har til at være der hende skulle jeg slikke imens hun tog den ud igen. Så var hendes hånd der igen dyber og dyber hvor hun til sidst dobbelt fristet hun mig og jeg fik lov til at komme. 

Aldrig er min røv blevet brugt så godt og grundig. Hun ved virkelig hvad hun laver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fistlover

fuck det lyder godt ....har tit overvejet at besøge hende ..nu må det prøves

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fistlover skrev, den 18.12.2020 at 16:49:

fuck det lyder godt ....har tit overvejet at besøge hende ..nu må det prøves

kan kun anbefales:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Kælepotten skrev, for 12 minutter siden:

Linket virker ikke - nogen der kan oplyse lidt mere om hvem hun er - eller hvor hun har klinik ?

Århus Centrum Wellness
 
Ny Banegårdsgade 45
8000 Aarhus C
Tlf: 50177168
Det ser ikke ud til hun har annnonce på AL lige pt
Det er inde i baggården og så til højre. 
 
Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:
Århus Centrum Wellness
 
Ny Banegårdsgade 45
8000 Aarhus C
Tlf: 50177168
Det ser ikke ud til hun har annnonce på AL lige pt
Det er inde i baggården og så til højre. 
 

Ha ha, og nok en grund til manglende annonce :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BL_junior skrev, for 1 minut siden:

Er der nogen der véd om Jasmine holder åbent igen?

 

Ja det ved Jasmine. Prøv at ring/SMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Ja det ved Jasmine. Prøv at ring/SMS

Hun har ikke opdateret sin annonce (i hvert fald den jeg har linket til, som er den eneste jeg kan finde) siden 22. december. Og jeg vil ikke forstyrre hende unødigt, selvom det lige nu hverken fremgår om hun er stoppet, holder pause, er i gang igen eller noget helt fjerde.

Derfor efterlyser jeg opdaterede informationer inden jeg kontakter hende igen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BL_junior skrev, for 1 minut siden:

Hun har ikke opdateret sin annonce (i hvert fald den jeg har linket til, som er den eneste jeg kan finde) siden 22. december. Og jeg vil ikke forstyrre hende unødigt, selvom det lige nu hverken fremgår om hun er stoppet, holder pause, er i gang igen eller noget helt fjerde.

Derfor efterlyser jeg opdaterede informationer inden jeg kontakter hende igen.
 

Hvis hun ikke har åben, eller har lyst til henvendelser, så har hun nok slukket telefonen. Hvis den er åben så har hun nok også åben. 
Men du skal naturligvis gøre det som du har det bedst med :) 

Hendes nummer finder du et par indlæg længere oppe i denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
BL_junior skrev, for 4 timer siden:

Hun har ikke opdateret sin annonce (i hvert fald den jeg har linket til, som er den eneste jeg kan finde) siden 22. december. Og jeg vil ikke forstyrre hende unødigt, selvom det lige nu hverken fremgår om hun er stoppet, holder pause, er i gang igen eller noget helt fjerde.

Derfor efterlyser jeg opdaterede informationer inden jeg kontakter hende igen.
 

Undskyld en mega afsporing og gælder iøvrigt også en Masse andre tråde, hva F sker der lige 

Hvorfor ikke bare ringe til pigen direkte, fremfor at skrive til en halv million på sitet og forstyrre, hvor svært ka det være???

Svar fra Bl, åh jo jeg ønsker blot at være anonym og sæt nogen så mit spørgsmål, eller hvordan, Suk herfra, og nej det var faktisk ikk en afsporing

Blot en konklusion, videre til næste! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...