Hop til indhold
Now

Stella Rugårdsvej odense

Recommended Posts

Jeg har længe forsøgt at få en tid ved Patty, men hun er ofte ikke på arbejde når jeg kan. Jeg bliver ofte tilbudt en tid ved Stella stedet, er der  igen der kan anbefale hebde

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Now skrev, 1 time siden:

Jeg har længe forsøgt at få en tid ved Patty, men hun er ofte ikke på arbejde når jeg kan. Jeg bliver ofte tilbudt en tid ved Stella stedet, er der  igen der kan anbefale hebde

 

 

Hvis det er hende her du mener har hun absolut min varmeste anbefalinger:
https://annoncelight.dk/showad/305847

Dog med det forbehold at det er nogen tid siden jeg sidst har mødt hende, så hun kan have forandret sig. Men - jeg har absolut ingen grund til at tro hun skulle have gjort det. Så hvis det ikke er et must for dig at hun skal være Thai er det bare JA TAK og af sted. :-) Go tur og husk at fortælle os om din oplevelse. 
Her er lige lidt skriveri om hende:

 

Sidst men ikke mindst: Husk at passe rigtigt godt på hende og dig selv. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har min varmeste anbefaling også, har besøgt hende for nyligt, og hun er efter min mening kønnere end spist hun var her. 
stadig god hård massage, og synes jeg, stadig fræk under forløbet med lidt hygge snak og hånden de rigtige steder, inden hvad man vil slutte af med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Stella idag, hun var i rigtig godt humør og meget snakkende som hun plejer.

var igennem hele pakken til kr.1200.- og var glad og tilfreds da jeg gik derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Var lige forbi Stella idag, hun var i rigtig godt humør og meget snakkende som hun plejer.

var igennem hele pakken til kr.1200.- og var glad og tilfreds da jeg gik derfra.

Og hvad er så indkluderet i den pakke til 1200?????;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...