Hop til indhold

Stella Rugårdsvej odense

Featured Replies

Skrevet

Jeg har længe forsøgt at få en tid ved Patty, men hun er ofte ikke på arbejde når jeg kan. Jeg bliver ofte tilbudt en tid ved Stella stedet, er der  igen der kan anbefale hebde

Skrevet
Now skrev, 1 time siden:

Jeg har længe forsøgt at få en tid ved Patty, men hun er ofte ikke på arbejde når jeg kan. Jeg bliver ofte tilbudt en tid ved Stella stedet, er der  igen der kan anbefale hebde

Hvis det er hende her du mener har hun absolut min varmeste anbefalinger:
https://annoncelight.dk/showad/305847

Dog med det forbehold at det er nogen tid siden jeg sidst har mødt hende, så hun kan have forandret sig. Men - jeg har absolut ingen grund til at tro hun skulle have gjort det. Så hvis det ikke er et must for dig at hun skal være Thai er det bare JA TAK og af sted. :-) Go tur og husk at fortælle os om din oplevelse. 
Her er lige lidt skriveri om hende:

Sidst men ikke mindst: Husk at passe rigtigt godt på hende og dig selv. :-) 

Skrevet

Hun har min varmeste anbefaling også, har besøgt hende for nyligt, og hun er efter min mening kønnere end spist hun var her. 
stadig god hård massage, og synes jeg, stadig fræk under forløbet med lidt hygge snak og hånden de rigtige steder, inden hvad man vil slutte af med.

Skrevet

Var lige forbi Stella idag, hun var i rigtig godt humør og meget snakkende som hun plejer.

var igennem hele pakken til kr.1200.- og var glad og tilfreds da jeg gik derfra.

Skrevet
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Var lige forbi Stella idag, hun var i rigtig godt humør og meget snakkende som hun plejer.

var igennem hele pakken til kr.1200.- og var glad og tilfreds da jeg gik derfra.

Og hvad er så indkluderet i den pakke til 1200?????;)

Skrevet

Massage og fuldpakke, så alt hvad hjertet begærer ;-)

Skrevet
Mr1time skrev, for 28 minutter siden:

Massage og fuldpakke, så alt hvad hjertet begærer ;-)

Undtagen i røven... I hvert fald i hendes... ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.