Hop til indhold

Bangkok Thai Massage Hillerød

Featured Replies

Skrevet

Jeg er indledningsvis lidt uenig med, dem der har haft en dårlig oplevelse på stedet, men som X skriver så kan en enkelt jo have en dårlig dag.

Nu da jeg selv havde haft en meget pos., oplevelse tænkte jeg min kone og jeg kunne jo prøve en par-massage godt nok med fare for at blive genkendt ved første besøg, men jeg tog chancen og bestilte tid.

Det skal siges, at min kone og jeg havde været i Thailand for ca. 2 mdr., siden og prøvet par-massage.

Vi ankom til aftalt tid. blev modtaget af ejeren, der viste os op til par-massage rummet, jeg må stadig sige det er et flot sted som igen vil give 10.

Ejeren spurgte om vi ville have noget at drikke, hvilket vi bekræftede.

Kort efter ankom Sussy og Cindy, der stod for massagen, Cindy udførte den på mig og Sussy på min kone.

Ingen stress/jag alt foregik i et rolig og afdæmpet tempo, hvor der hele tiden blev spurgt til vores velvære, vi blev virkelig gennem masseret på en måde som vi syntes om bedre end i Thailand, der var det nærmest bare for at få det overstået, men her meget fint.

Efter massagen som jeg vil give et 9-tal blev vi anvist et baderum og tiden overskredet med 15 min uden at betale ekstra.

Min kone spurgte efterfølgende, hvor jeg kendte stedet fra, hvorfor jeg måtte thy til en "hvid" løgn og fortælle hende, at det var en fra mit arbejde.

Jeg kan derfor kun anbefale jer andre gutter, at man godt kan tage konen med super oplevelse. :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.