Hop til indhold
junglebøffen

Frisk ung pige, spild af tid.

Recommended Posts

Vi skriver sammen i 1 1/2 uge og hun virkede som en sød pige, så efter 1 1/2 uges skriv, bliver jeg inviteret hjem til hende og jeg vil få adressen på dagen, et par timer før skriver jeg om jeg kan få adressen, hun læser beskeden kort efter, men svarer ikke og har ikke svaret siden. Det jeg søger er en pige jeg kan besøge med jævne mellemrum og hjælpe med sukker, så derfor skriver jeg kun med en pige af gangen, så jeg har spildt 1 1/2 uge på hende. Havde hun brugt et par sec på at skrive hun ikke vil/kan alligevel, havde jeg ikke skrevet dette.

https://sugardaters.com/da/profile/L1oj637eRY

Redigeret af junglebøffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 12 minutter siden:

Det jeg søger er en pige jeg kan besøge med jævne mellemrum og hjælpe med sukker, så derfor skriver jeg kun med en pige af gangen,

Det er da spild af tid - nærmest ligesom kun at fiske med en krog ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det er da spild af tid - nærmest ligesom kun at fiske med en krog ;-)

Har prøvet at skrive til flere på en gang i starten, da man kan skrive til 10 før der er en der svarer ( det er ok at en pige ikke svare på første skriv ) men pludselig er der 3 der svare samtidig, så skal jeg til at vælge, hvem jeg skal sige nej til og det har jeg det ikke godt med når det er mig der har startet dialogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 44 minutter siden:

Vi skriver sammen i 1 1/2 uge og hun virkede som en sød pige, så efter 1 1/2 uges skriv, bliver jeg inviteret hjem til hende og jeg vil få adressen på dagen, et par timer før skriver jeg om jeg kan få adressen, hun læser beskeden kort efter, men svarer ikke og har ikke svaret siden. Det jeg søger er en pige jeg kan besøge med jævne mellemrum og hjælpe med sukker, så derfor skriver jeg kun med en pige af gangen, så jeg har spildt 1 1/2 uge på hende. Havde hun brugt et par sec på at skrive hun ikke vil/kan alligevel, havde jeg ikke skrevet dette.

https://sugardaters.com/da/profile/L1oj637eRY

Det sker desværre ofte. Derfor har jeg gang i flere på en gang. :-) Er også ret sikker på det virker sådan hos "dem" også. :-)))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 10 minutter siden:

Det sker desværre ofte. Derfor har jeg gang i flere på en gang. :-) Er også ret sikker på det virker sådan hos "dem" også. :-)))))

Nej da, nu synes jeg du er hård. De sidder limet til skærmen og venter på at den ene udkårne svarer ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...