Hop til indhold
Zieram

Hamborg i weekenden

Recommended Posts

Jeg overvejer at tage en tur til Hamborg søndag. Er der nogen der vil med derned og kigge på udvalget? Tanken er at tage afsted om morgenen/formiddagen og hjem igen om aftenen. Jeg forventer at besøge 1-2 dernede...

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 15 minutter siden:

Er du helt sikker på det, for så er der godt nok gået min næse forbi:?

Du må maks. opholde dig i Tyskland i 24 timer ... og det meste er LUKKET NED ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, 1 time siden:

Er du helt sikker på det, for så er der godt nok gået min næse forbi:?

Der er nogen af de større “huse” som holder lukket. Men 90% af af pigerne dernede er til at lave en aftale med stadigvæk. Det er jo bare at kigge på deres annonce sider

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 48 minutter siden:

Du må maks. opholde dig i Tyskland i 24 timer ... og det meste er LUKKET NED ...

Hvilken del af “Tanken er at tage afsted om morgenen/formiddagen og hjem igen om aftenen.” fik du ikke lige læst? Se iøvrigt mit svar ovenfor..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 20 minutter siden:

Der er nogen af de større “huse” som holder lukket. Men 90% af af pigerne dernede er til at lave en aftale med stadigvæk. Det er jo bare at kigge på deres annonce sider

Så jeg har jo ret når jeg siger at eroscenter osv er lukket, det er muligt du kan finde piger i private hjem der annoncere, men for mig er Hamborg Reberbahn. Men når vis du kommer af sted, så ha en mega fed tur, savner den by af helvede til. Har kommet i Hamborg siden 1987.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 time siden:

Så jeg har jo ret når jeg siger at eroscenter osv er lukket, det er muligt du kan finde piger i private hjem der annoncere, men for mig er Hamborg Reberbahn. Men når vis du kommer af sted, så ha en mega fed tur, savner den by af helvede til. Har kommet i Hamborg siden 1987.

Jeg har det lidt omvendt, jeg magter ikke rigtig de steder (reperbahn mv) ;) så tager typisk forbi nogle sf de “mindre” steder... jeg er også en fast Turist i byen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 45 minutter siden:

Man kan også nøjes med at tage til Flensburg, hvor de næsten ikke har Corona:

https://www.bt.dk/udland/corona-skaber-undren-i-flensborg-det-er-et-mysterium

Korrekt, udvalget er pt fint i Flensborg, men der er bare ikke nogen der _helt_ fanger mig... så derfor overvejelsen om tur lidt længere syd på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 3 timer siden:

Korrekt, udvalget er pt fint i Flensborg, men der er bare ikke nogen der _helt_ fanger mig... så derfor overvejelsen om tur lidt længere syd på. 

OK - kan godt se, der er mange med mærkelige kunstige patter, der stritter i mærkelige retninger - eller de er overbroderet med forstyrrende tatoveringer - men der er da lyspunkter imellem:

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 4 timer siden:

Jeg har det lidt omvendt, jeg magter ikke rigtig de steder (reperbahn mv) ;) så tager typisk forbi nogle sf de “mindre” steder... jeg er også en fast Turist i byen.  

Kan du give nogle fif om hvor du tager hen? Evt i pb hvis det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

OK - kan godt se, der er mange med mærkelige kunstige patter, der stritter i mærkelige retninger - eller de er overbroderet med forstyrrende tatoveringer - men der er da lyspunkter imellem:

Hun er ikke lige den type jeg er på udkig efter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Kan du give nogle fif om hvor du tager hen? Evt i pb hvis det er. 

Du skriver bare. Men oftest er det jo bare at benytte de "klassiske" annonce sider de har til formålet og så ringe/skrive til dem. Det forudsætter naturligvis et hvis tysk (og nogle gange engelsk) kendskab...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 49 minutter siden:

Du skriver bare. Men oftest er det jo bare at benytte de "klassiske" annonce sider de har til formålet og så ringe/skrive til dem. Det forudsætter naturligvis et hvis tysk (og nogle gange engelsk) kendskab...

Problemet er at jeg kun har færdes i og omkring grobe freiheit, Reberbahn og Herbart Strasse, i de mange år jeg er kommet i Hamborg. Så har du et link til nogle sider så smid dem endeligt gerne ind her eller i BP 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Problemet er at jeg kun har færdes i og omkring grobe freiheit, Reberbahn og Herbart Strasse, i de mange år jeg er kommet i Hamborg.

Så du kender kun turistfælderne ;-)

Der findes mange bordeller i og omkring Hamburg + Saunaklubber, hvor du kan få seriøs betjening uden at blive taget i røveren - f.eks.:

https://www.freierverkehr.com/fkk-saunaclub/niedersachsen/seevetal/harmony-seevetalhamburg-d/3075


https://www.redlightguide.com/hamburg/B107129318/fantasy-lounge.html
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Så du kender kun turistfælderne ;-)

Der findes mange bordeller i og omkring Hamburg + Saunaklubber, hvor du kan få seriøs betjening uden at blive taget i røveren - f.eks.:

https://www.freierverkehr.com/fkk-saunaclub/niedersachsen/seevetal/harmony-seevetalhamburg-d/3075


https://www.redlightguide.com/hamburg/B107129318/fantasy-lounge.html
 

Ha jernsvinet, i mine unge dage har jeg prøvet at blive taget ved næsen i herbart Strasse, hvor man betalte 300 mark for en tur med en lækker kvinde, men det blev kun til en en spiller. Og 2 store kæmpe rockere smed en ud af gaden fordi man klagede, men vil sige at det har ændret sig, der er ikke noget snyd mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sat den første aftale op i Hamborg Søndag eftermiddag :) Så ser ud til at jeg (heldigvis) kommer afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den 10.12.2020 at 19:31:

Problemet er at jeg kun har færdes i og omkring grobe freiheit, Reberbahn og Herbart Strasse, i de mange år jeg er kommet i Hamborg. Så har du et link til nogle sider så smid dem endeligt gerne ind her eller i BP 

Ja, du har ret, det er et problem. :D 

Sct. Georg er så absolut at foretrække frem for Sct. pauli.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...