Hop til indhold

Recommended Posts

Hej


Er der nogen der kender dette sted? Faldt ved et tilfælde over stedet på Facebook og overvejer om jeg skal slå et smut den vej forbi næste gang jeg er på den egn. 

Er der flere på stedet end bare ejeren? Hvordan er massagen der? Kan man få ekstra, i så fald hvad og til hvilke priser?

Karma Thaimassage | Forside | Tønder (karma-thaimassage.dk

Karma Thaimassage | Facebook

Hvis du ved noget men ikke vil skrive det her så må du meget gerne sende en privatbesked :-)


På for hånd tak :-)

 

Mvh

Møgsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der -massagen var ok. men ingen ekstra -tror det er flere -jeg blev masseret at en lidt ældre første gang -og 2. gang vist af ejeren selv... blev så kontaktet flere gange efterfølgende på sms hvor de opfordret mig til at bestille en tid igen -det gjorde jeg så 1 gang -men de blev ved -også efterspurgte jeg rabat, når de skrev sms -så stoppede de med det. Jeg har ikke fået noget udover massage;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa !  Korrekt  her gives traditionel Thai massage  , efter min mening , ikke til  top 10 , men  en ok gennemsnitlig  Thai massage,  efter dansk standard .

Er ret saa sikker paa , at ekstra ikke er paa menuen . Men der er jo andre steder i byen hvor ekstra  , er en mulighed .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Møffe skrev, for 9 timer siden:

men ingen ekstra

Det sjove er at samme "koncern" har Karma i Århus, som er et 24 timers bordel. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Det sjove er at samme "koncern" har Karma i Århus, som er et 24 timers bordel. 
 

Er det noget du har belæg for eller er det bare en antagelse ud fra navn og ens udseende grafik på logoet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
møgsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Er det noget du har belæg for eller er det bare en antagelse ud fra navn og ens udseende grafik på logoet?

 

Det er samme logo, og det er datteren der kører Esbjerg afdelingen og moren Århus - er jeg blevet fortalt. Men hvis det ikke er samme ejer ville det skisme være sært at de anvender samme logo. 
Der var desuden for et års tid siden en del sammenblanding af deres annoncer på AL med fotos fra Århus og adressen fra Esbjerg, :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Der var desuden for et års tid siden en del sammenblanding af deres annoncer på AL med fotos fra Århus og adressen fra Esbjerg, :biggrin:

Hvor er det lige Esbjerg kommer ind i billedet ? Jeg troede vi talte om Tønder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
powerpoint skrev, for 1 minut siden:

Hvor er det lige Esbjerg kommer ind i billedet ? Jeg troede vi talte om Tønder

Min fejl, det er Tønder ikke Esbjerg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Moderen havde for ca 3 år siden sin egen massageklinik i Ringkøbing, (udmærket massage) - kan du (aarhus elsker) bekræfte at hun nu styrer karma i Århus? - ellers vil jeg da besøge klinikken når de igen må åbne for besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Babysam skrev, for 6 minutter siden:

Moderen havde for ca 3 år siden sin egen massageklinik i Ringkøbing, (udmærket massage) - kan du (aarhus elsker) bekræfte at hun nu styrer karma i Århus? - ellers vil jeg da besøge klinikken når de igen må åbne for besøg.

Nej det ved jeg ikke noget om, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...