Hop til indhold
Louise1990

GANG BANG I ESBJERG 9/12

Recommended Posts

Louise1990 skrev, for 2 timer siden:

????

Jeg gætter på at Lemac blev lidt frustreret over det korte varsel: Du laver indlægget næsten samtidigt med at festen begynder. Så har man jo ikke en chance for at nå med, medmindre man lige bor i Esbjerg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louise1990 skrev, for 3 timer siden:

Ordet "Lækkert" dækker knap over den krop...! :-o

Nu var Esbjerg ikke på besøgs-listen for idag alligevel, men som Blueberry er inde på - så er 14min altså liiige kort nok tid til at stable et GB-besøg på benene ;)

 

Håber du fik den ønskede mængde pik/besøg idag, men gi' besked en uge (eller to) før, i fremtiden.. Så kan jeg ogs' nå med! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 3 timer siden:

Jeg gætter på at Lemac blev lidt frustreret over det korte varsel: Du laver indlægget næsten samtidigt med at festen begynder. Så har man jo ikke en chance for at nå med, medmindre man lige bor i Esbjerg ;) 

Exakt, tak! 
 

Også lidt trist når man bor i Sverige, ingen mulighed at deltage...:cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, den 9.12.2020 at 16:44:

Ordet "Lækkert" dækker knap over den krop...! :-o

Nu var Esbjerg ikke på besøgs-listen for idag alligevel, men som Blueberry er inde på - så er 14min altså liiige kort nok tid til at stable et GB-besøg på benene ;)

 

Håber du fik den ønskede mængde pik/besøg idag, men gi' besked en uge (eller to) før, i fremtiden.. Så kan jeg ogs' nå med! :wub:

Klar her med lidt længere varsel hyphyp ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, den 9/12/2020 at 19:49:

Exakt, tak! 
 

Også lidt trist når man bor i Sverige, ingen mulighed at deltage...:cry:

Hej

jeg kommer gerne til sverige med en pige til gb og jeg har også stedet hvis du skaffer 4-5 fyre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang skrev, den 18.4.2021 at 17:43:

Hej

jeg kommer gerne til sverige med en pige til gb og jeg har også stedet hvis du skaffer 4-5 fyre 

Hvis det udbyttes penge er det olovligt i Sverige. Hvis det er uden penge tror jag det er lovligt, even her i mini-DDR!:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 49 minutter siden:

Hvis det udbyttes penge er det olovligt i Sverige. Hvis det er uden penge tror jag det er lovligt, even her i mini-DDR!:eek:

Jep det ved jeg

men det vil jo være op til de mandlige deltager om de tør

har holdt gb i sverige før 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...