Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. December, 2020 (edited) Dette indlæg skal forstås posetivt Er der nogle som ved om @Nemtøs bare holder en lille pause herinde fra eller hun måske (desværre) vælger at lukke ned. Om den er frivillig eller ej (pausen) er jeg slet ikke interesseret i af respekt for hende, og vil gerne frabede mig folk at skrive alt muligt teoretiske svar, skriv kun hvis man vitterligt har noget posetivt at skrive, dette er KUN en lille forespørgsel, og ja jeg er da lidt bekymret for hende, var inde på hendes profil og kan se at hun sidst var logget på d. 29 november. Læste dog noget om at hun skrev at efter en bestemt dato ville hun være mindre online måske dette er svaret ! Folk har før efterlyst mig, og hun har været rigtig sød at svare det hun nu kunne, jeg synes at hun gør meget for at hjælpe folk sådan generelt set og med stor respekt for folks privatliv. Tak for dette i øvrigt Jeg følger ikke med i alle tråde slet ikke, men savner hendes dejlige billeder i sommertid o. f.... tråden Igen af respekt for hende så vær flinke at omtale hende pænt ligesom vi alle i øvrigt bør gøre og som du vil have at andre taler til dig selv. På forhånd tak Venligst Hunter Redigeret 8. December, 2020 af Hunting for beaver 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 8. December, 2020 Hun har annonce på annonceligt p.t. og måske derfor hun ikke er så aktiv herinde, da hun sikkert koncentrerer sig om at pleje de henvendelser hun får derigennem. Det var gætteri fra min side, men trods alt et positivt forslag synes jeg. Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. December, 2020 ,,, @The Dark Knight tak for svaret, som jeg læser og forstår meget posetivt, tak for den info. som jo sagtens kunne være en af årsagerne, i øvrigt du er en af de heldige som har mødt hende IRL, og lavede velsagtens årets fedeste skriv herom, dit heldige asen , men det var jo ikke det som denne tråd skulle omhandle skal passe på ikke at afspore min egen tråd hi hi BH / H. Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 8. December, 2020 Tror hun har valgt at lukke ned for hendes profil da hun er blevet træt af alle de negative kommentarer hun modtager hver han hun svarer på en tråd, det var hvad hun sagde til mig at hun overvejede at gøre sidst jeg besøgte hende. Og forstår hende godt med alle de bedrevidende “ havnekællinger” der er her inde og som ikke kan tåle hvis man ikke er enige i deres synspunkter. Kim Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 8. December, 2020 Kim 0240 skrev, for 2 minutter siden: Tror hun har valgt at lukke ned for hendes profil da hun er blevet træt af alle de negative kommentarer hun modtager hver han hun svarer på en tråd, det var hvad hun sagde til mig at hun overvejede at gøre sidst jeg besøgte hende. Og forstår hende godt med alle de bedrevidende “ havnekællinger” der er her inde og som ikke kan tåle hvis man ikke er enige i deres synspunkter. Kim snak pænt . Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. December, 2020 (edited) @Stabilizer Helt ok tak for svaret, i er velkomne til at lukke denne tråd ned igen da jeg nu har fået svaret på mine sp. , og ingen grund til at lade den stå yderligere.. På for hånd tak,, venligst H. Redigeret 8. December, 2020 af Hunting for beaver 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg