Hop til indhold
Hyggeonkel

Sheila Vejle

Recommended Posts

jeg besøgte Sheila søndag, og det var en lidt blandet oplevelse

der er ingen tvivl om billederne er af hende og ret nye, hun ser fuldstændig ud som på billederne, hun er virkelig lækker, smuk krop, fantastisk røv, smukt og naturligt ansigt, velplejet, ren og velduftende overalt, der var ikke en finger at sætte på på noget der

og har du en fodfetish, så har hun virkelig sexede smukke velskabte fødder, med rødlakerede tånegle, lige til at spise :-),

Problemet var så bare at det ikke virkede som om hun kendte til vores sms kommunikation, der bla bestod af blow uden kondom, og heller ikke virkede til hun kendte til de andre ting "vi" havde skrevet sammen om, så det var lidt op af bakke til at starte med, og det er simpelthen ikke i orden når man skrive en masse ønsker og krav på sms og de bliver godkendte, ligesom prisen, men at man så skal til at starte forfra når man ligger der uden tøj, og endte med blow med kondom

det er jo så nok ikke pigen skyld, men mere stedet og telefonpigen, men sådan er det jo ofte med de udenlandske steder..

Efter lidt snak frem og tilbage fik vi da aftalt tingene og hun startede ud i et voldsomt tempo med både blow og håndarbejde, men da jeg fik sat tempoet ned endte det da med jeg fik en rimelig oplevelse, hun er både sød og venlig, men virkede ret genert og bestemt ikke en skriger, men fik da givet hende en grundig slikketur der endte i en orgasme, som var både ægte og tydelig, med tydelig rysten og lidt lyd, så det var lækkert, hun har en virkelig smuk og velsmagende fisse der var total blød og glat, det kan jeg anbefale.. og så endte det hele med sex i et par stillinger 

Jeg vil bestemt ikke afvise at besøge hende igen, men så vil jeg ikke aftale noget som helst over telefon, men blot aftale den tid jeg vil bruge hos hende, og så aftale resten når jeg står overfor hende

https://annoncelight.dk/showad/285585

Redigeret af Hyggeonkel
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du sige noget om stedet, om det ligger diskret, nogenlunde placering, var der andre piger på adressen, osv?

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 2 minutter siden:

Kan du sige noget om stedet, om det ligger diskret, nogenlunde placering, var der andre piger på adressen, osv?

Det ligger ud til en rimelig trafikeret vej, men du du går direkte ind i en opgang, og skal således ikke stå ude på vejen og vente til der bliver lukket op, jeg så ikke andre piger, men det kan der sagtens ha været, stedet var rent og pænt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er ind ad en port og ind ad døren til venstre, op ad trappen og så første dør på højre hånd, hvor du næsten træder direkte ind i et køkken, ja, så ved jeg godt hvor det er.
Har dog ikke udpræget succes med stedet, da det ikke altid var den pige der var annonceret med, som var tilstede ...

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...