Hop til indhold
DJX

Sexy Pam i Bording

Recommended Posts

Annonce - https://annoncelight.dk/showad/301262
Så er Pam besøgt. Billederne passer og jeg syntes faktisk at hun er endnu lækrere i virkeligheden.
Hun er sød, imødekommende, snakkende (fint engelsk) og nærværende.
Fantastisk krop uden plastik og en smal talje og lille popo - præcist som jeg kan lide det.

Stedet var fint. Der bliver skiftet heldækkende lagen mellem hver gæst og der er et pænt badeværelse hvor man kan bade før og efter akten med nyvaskede håndklæder.
Sexen var helt i top og hendes blowjob er afsindig lækkert.

Hende kunne jeg godt overveje at besøge fast og jeg vil gerne nå at besøge hende inden hun tager hjem til Polen og holder juleferie i slutningen af ugen.
Klar anbefaling herfra og en af de anbefalinger man overveje ikke at skrive fordi man risikerer at skulle dele hende med andre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver dig fuldstændig ret, Hun er helt igennem en fantastisk super flot dejlig pige.

Glæder mig så meget til hun kommer igen. Vil også skrive en anmeldelses på hende til den tid.

Helt klar hun fortjener stor ros :-) 

Har ellers aldrig brugt eroguide før. Men besøgt mange piger. Men pga.hende vil jeg gør en undtagelses.

Redigeret af TT123
Ville lige tilføj det sidste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...