Dansken1 39 Skrevet 8. December, 2020 Hej. Findes der nogle GP på sjælland/København for tiden som sluger? Har hidtil ikke været så heldig med dette tidligere selv om pigerne skriver dette i deres annonser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 8. December, 2020 Dansken1 skrev, for 30 minutter siden: Hej. Findes der nogle GP på sjælland/København for tiden som sluger? Har hidtil ikke været så heldig med dette tidligere selv om pigerne skriver dette i deres annonser Jeg lærte et lille fif af en god veninde jeg engang havde, du skal nemlig sørge for følgende; Drik ikke for meget kaffe i timerne op til et besøg, kaffen gør smagen besk. Spis ananas, eller drik ananasjuice, det gør smagen sødligere. Drik masser af vand, jo mere hydreret du er, jo mere frisk er smagen. - om det er løse rygter ved jeg ikke, men det virker fint for mig, og hvis jeg selv var GP, ville jeg foretrække en god smag, fremfor en dårlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 8. December, 2020 Thomsen skrev, for 9 minutter siden: Jeg lærte et lille fif af en god veninde jeg engang havde, du skal nemlig sørge for følgende; Drik ikke for meget kaffe i timerne op til et besøg, kaffen gør smagen besk. Spis ananas, eller drik ananasjuice, det gør smagen sødligere. Drik masser af vand, jo mere hydreret du er, jo mere frisk er smagen. - om det er løse rygter ved jeg ikke, men det virker fint for mig, og hvis jeg selv var GP, ville jeg foretrække en god smag, fremfor en dårlig. En af mine tidligere veninder fortalte det samme. Rygning er ikke godt for smagen. Sund levevis, og annanas-juice giver bedre smag. Min nuværende veninde siger at mine haletudser smager lidt hen af peanuts. Hun kan heldigvis god lide peanuts 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 8. December, 2020 Thomsen skrev, for 36 minutter siden: Jeg lærte et lille fif af en god veninde jeg engang havde, du skal nemlig sørge for følgende; Drik ikke for meget kaffe i timerne op til et besøg, kaffen gør smagen besk. Spis ananas, eller drik ananasjuice, det gør smagen sødligere. Drik masser af vand, jo mere hydreret du er, jo mere frisk er smagen. - om det er løse rygter ved jeg ikke, men det virker fint for mig, og hvis jeg selv var GP, ville jeg foretrække en god smag, fremfor en dårlig. Asparges er også No Go siges det. Men er det ikke bare at komme deepthroat? Så er man forbi smagsløgene. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 8. December, 2020 (edited) DK’s Frækkeste Blow gør. Det er deepthroat med 100% slug. https://annoncelight.dk/showad/291734 Om man så er til hendes kinky koncept er op til en selv. Men hun kører pt. et juletilbud for 600,- Læs evt. anmeldelserne af hende herinde. Her er min oplevelse med hende: Redigeret 8. December, 2020 af Horny Smølf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 8. December, 2020 Horny Smølf skrev, 1 time siden: DK’s Frækkeste Blow gør. Det er deepthroat med 100% slug. https://annoncelight.dk/showad/291734 Om man så er til hendes kinky koncept er op til en selv. Men hun kører pt. et juletilbud for 600,- Læs evt. anmeldelserne af hende herinde. Her er min oplevelse med hende: Der er flere anmeldelser af hende, og de er ikke alle lige gode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stinamus 1 Skrevet 9. December, 2020 Thomsen skrev, for 10 timer siden: Jeg lærte et lille fif af en god veninde jeg engang havde, du skal nemlig sørge for følgende; Drik ikke for meget kaffe i timerne op til et besøg, kaffen gør smagen besk. Spis ananas, eller drik ananasjuice, det gør smagen sødligere. Drik masser af vand, jo mere hydreret du er, jo mere frisk er smagen. - om det er løse rygter ved jeg ikke, men det virker fint for mig, og hvis jeg selv var GP, ville jeg foretrække en god smag, fremfor en dårlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheSwed 22 Skrevet 9. December, 2020 A lot of Girls that "usually" swallow doesnt do it because of covid19. Just think , face it and accept it until times changes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. December, 2020 TheSwed skrev, for 15 timer siden: A lot of Girls that "usually" swallow doesnt do it because of covid19. Just think , face it and accept it until times changes. Egentlig mærkeligt hvis det er rigtigt, for corona smitter ikke via sæd. så skal pigerne være nervøse for noget, er det kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Picard 114 Skrevet 10. December, 2020 Kelly har et fantastisk slug. Hun sluger hver en dråbe og suger til man er helt tømt. Hun kunne nemt tage højere priser, hun er helt i top på alle parametre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg