Hop til indhold
Fausto

Vild oplevelse med fantastiske Yssa

Recommended Posts

Jeg har besøgt Yssa før og anmeldt herinde, men efter besøget i dag er det på tide med en opdatering.

Jeg havde besluttet, at det var på tide at blive hendes fuldblodsslave med alt, hvad der dertil hører. På forhånd havde jeg bedt om, at hun skulle prutte mig i ansigtet, lade mig drikke hendes pis, og at hun skulle spytte mig i munden. Endelig bad jeg også om at komme til at smage lidt af hendes lort, men at det var helt op til hende, hvordan det skulle foregå. Jeg vidste, at jeg ville få meget svært ved det, og derfor gjorde jeg opmærksom på, at jeg ikke ville have et stopord, og at hun skulle være hård og tvinge mig til det, hvis jeg prøvede at slippe udenom.

Jeg ankom, ordnede betalingen og smed tøjet og blev straks beordret ned på gulvet, mens hun satte sig på sengen og gav mig besked på at slikke hendes fødder, mens hun drak lidt kaffe. Hun blev vred over, at jeg ikke kunne lade være med at kigge på hendes lækre røv, hvilket resulterede i flere hårde lussinger, og til sidst skulle jeg som straf stikke næsen op i røven på hende og snuse ind, mens hun slog en kæmpe prut. Hun pruttede adskillige gange, mens jeg havde henholdsvis min næse og tunge godt op i hendes røv. Det var en fuldstændig fantastisk oplevelse! Måske havde jeg levet mig meget grundigt ind i min slaverolle, for jeg følte mig nærmest beæret over at få lov til at lugte til og smage på hendes prutter. En enkelt gang glemte jeg at sige tak og fik igen en hård lussing og en spytklat i munden.

Nu fik jeg besked på at kravle på alle fire efter hende ud på badeværelset, hvor hun befalede, at jeg skulle lægge mig på gulvet. Hun skruede brusehovedet af bruseren og skyllede sig i røven og beordrede mig så til at åbne munden, mens hun satte sig på mit ansigt og tømte vandet fra røven ud i min mund. Det havde jeg prøvet med hende før, og jeg tænkte nu, at det nok var det, og at der på et tidspunkt måske ville komme en lille lorterest ud, som jeg kunne smage på. Men hun fortsatte og pumpede vand op flere gange, og på et tidspunkt kom der hele lorte ud, som jeg så skulle samle op, snuse til og smage lidt på. Jeg gik forsigtigt til værks og forsøgte at undslå mig, men hun var hård og gav mig de hårdeste lussinger, jeg i mit liv har fået, og til sidst lykkedes det mig at tage en lille bid, som hun tvang mig til at tygge og sluge.

Hun pissede mig også i munden af et par omgange, men den helt store overraskelse kom, da hun igen bad mig lægge mig med åben mund foran hendes røv, og hun pludselig - helt uventet for mig - sked mig direkte i munden. Hele min mund var på et splitsekund fyldt med hendes lort, mens hun skadefro sagde: "surprise!" Jeg spyttede ud, men blev alligevel tvunget til at samle noget op igen og spise det. Alt i alt fik jeg vel spist omkring 5-6 bidder.

Det var en voldsom oplevelse, men samtidig helt fantastisk. Jeg følte mig stolt, og selvom lort selvfølgelig smager af lort, smagte det ikke helt lige så forfærdeligt, som jeg havde frygtet.

Til sidst beordrede hun mig til at rengøre hendes røvhul, hvor der stadig sad en del lort, og endelig overgav jeg mig fuldstændig, stak min tunge helt op, og slikkede det hele i mig. Det føltes som en lettelse at slippe kontrollen helt og bare tage imod, hvad der kom.

Vi gik nu i bad, og overraskende nok valgte hun at vaske mit hår, mens jeg stadig sad på knæ foran hende. Hun tog nu tandbørste og tandpasta frem, og jeg troede, at det var til mig - men det var til hende selv. Hun børstede tænder med masser af tandpasta, og når hendes mund var fyldt med skum, spyttede hun ud i min mund. Noget spyttede hun også ned ad sig selv og fik mig til at slikke det op. Hun skyllede også munden ad flere omgange og spyttede det ud i min mund. Dejlig afslutning.

Jeg dufter nu rent og pænt, men bliver ved med at have lidt lortesmag i munden, hvilket faktisk er lidt dejligt, fordi det minder mig om en storslået oplevelse.

Yssas afslutningsreplik var, at næste gang vi mødes, skal jeg ligge under hendes toiletstol, og så vil hun skide mig direkte i munden, og jeg skal spise det hele. Jeg skal nok lige samle lidt mod til det - men jeg er sikker på, at det kommer til at ske. Smukke Yssa er en gudinde, og jeg har besluttet mig for at elske alt ved hende og alt, hvad der kommer fra hendes lækre, lille krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækker beretning. Jeg har da kigget en del efter Yssas annoncer, men der er et par andre jeg hellere vil modtage fra hvis muligheden skulle vise sig igen. Kender godt det med at have brug for at en anden finder mine grænser og flytter dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en helt igennem fantastisk oplevelse. Jeg går selv med en fantasi om at være toiletslave, men har endnu ikke haft modet til at få udlevet denne fantasi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JumpingAle

Tak for denne fantastiske beretning om din oplevelse med hende.

Mange gode detaljer. Hun virker super skøn!

Har også selv overvejet at kontakte hende med henblik på en session med hende, men desværre har jeg endnu ikke helt fået samlet mod nok til det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch2304 skrev, den 8.12.2020 at 15:41:

Lyder som en helt igennem fantastisk oplevelse. Jeg går selv med en fantasi om at være toiletslave, men har endnu ikke haft modet til at få udlevet denne fantasi.

Hvis du finder mod til det, vil jeg klart anbefale Yssa. Hun er eminent til at indføre en i det. Hun har en virkelig god fornemmelse af ens grænser og finder hele tiden det perfekte punkt, hvor hun flytter ens grænse uden at overskride den så meget, at man ikke kan klare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JumpingAle skrev, den 8.12.2020 at 17:55:

Tak for denne fantastiske beretning om din oplevelse med hende.

Mange gode detaljer. Hun virker super skøn!

Har også selv overvejet at kontakte hende med henblik på en session med hende, men desværre har jeg endnu ikke helt fået samlet mod nok til det. :)

Spring ud i det! Hun er på alle måder fantastisk!

Jeg er vild med, at hun både er en lækker lille sag, som jeg helt naturligt ville tænde på, hvis jeg mødte hende under andre omstændigheder, og at hun samtidig kan være en domina med så få grænser. Nærmest alt er muligt med hende, og det er tydeligt, at hun selv nyder at tage del i de perverse fantasier.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, den 8.12.2020 at 11:41:

g ikke kunne lade være med at kigge på hendes lækre røv, hvilket resulterede i flere hårde lussinger, og til sidst skulle jeg som straf stikke næsen op i røven på hende

Hun er super sød og det er sjovt at følge hendes udvikling som domina..

klart at anbefale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...