Guest Melody Skrevet 8. December, 2020 Han tænder starien lysene, sætte det sexede musik på som jeg elsker. Jeg begynder at danse sensuelt til musikken, sutter drillende på min finger imens jeg kigger frækt på ham. Han tager mig i hans stærke arme og holder mig ind til ham. Han begynder at slikke mig på halsen, jeg læner hovedet tilbage og gisper lidt. Han bevæger sig op til mit øre og nipper i øreflippen." Ååh yeah thats the spot." Han glider hånden ned til min våde fisse og leger lidt med klitten. " ååh jeg kommer snart.... neeej ikke endnu" Jeg tager ham og skubber ham ned i sengen. Tager tøjet af ham og kysser ham lidenskabeligt. Fniser og finder mit reb frem. Han smiler frækt og nikker, så jeg binder ham til sengen. Rejser mig og skruer op for musikken. Begynder at danse til musikken igen sensuelt. Løser stropperne på min korte røde kjole og lader den glide ned. Lader mine fingre køre op af min hals og nakke og igennem mit hår. Mens den anden hånd glider ned til min røde blonde bh der kun lige dækker mine bryster og leger lidt med den. Jeg lader bh stropperne glide ned over skulderene på mig og lukker bh'en op. Vender ryggen til ham og kigger frækt på ham over skulderen. Imens jeg tager hele bh'en af. Vender mig med front mod ham mens mine hænder dækker mine bryster. Massere dem og leger med dem. Lader hænderne glide ned til min g-streng. Og lader dem lege med kanten. Kan se at han venter med længsel. Vender mig om igen og svejer i ryggen og bøjer mig fremover så han kan se min lækre røv. Trækker laangsom g-strengen ned. Og vender mig om mod ham igen. Leger lidt med mig selv. Jeg er så våd. Kravler ned i sengen ovenpå ham. Og kysser og bider lidt i hans nakke. Lader min krop kører op og ned af hans stive pik. Kysser ham lidenskabeligt. Kysser og slikker ham ned af hans hals og brystkasse. Rundt om hans nipples. Ned af maven. Rundt om pikken, ned til kuglerne og leger lidt med dem. Fniser lidt, da jeg kan mærke at han prøver at bryder ud af rebet. Slikker op langs hans dejlige stive pik. Hele vejen rundt om den, for at sørge for at den er godt våd. Lader min tunge lege med pikhovedet. Og tager den så i munden. Lader mine bløde læber klemme blidt omkring den. Kører i et stille og stabilt tempo op og ned. Sætter tempoet op, stønner og gisper imens for at lade ham vide at jeg nyder det. Jeg kan mærke at han begynder at spænde og ryste, så jeg stopper og kysser ham igen. Hvisker " ikke endnu skat". Binder rebet op. Og han hopper på mig som en sulten løve. Holder mine håndled så jeg ikke kan rører mig. Kysser og slikker min hals og øre igen. Bevæger sig ned til mine bryster. Og leger med tungen på mine nipples. Jeg stønner. Det føles så godt. Han hvisker" skal jeg forsætte" jeg gisper "jaa, please" Han kysser mig ned over maven. Og stopper ved min våde fisse. Han kigger drillende på mig og langsom bevæger sig derned. Slikker ydersiden drillende. Lader tungen ramme kliten og kører den rundt i langsomme 8 taller. Jeg stønner højere. Ber ham om at forsætte, jeg er såå tæææt på at kooommmee. Bib,biiiiib,biiiib " hvad er det?" "Hvaa" " SERIØS! HVORFOR SKAL DEN DUMME ALARM VÆKKE MIG NUUUUUU" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 8. December, 2020 Skynd dig tage en sovepille og kom videre i den drøm, og skriv venligst forsættelsen når du vågner igen. tak og godnat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 8. December, 2020 @Melody du sendte mig lige en tur ned gennem memory lane via de graa sider fra ugens rapport ps. Hvad stod der paa programmet inden sengetid for at blive modt med den slags i dromme land ? Og saa paastaar videnskaben at vi I gennemsnit drommer I ca. 20-30 Sekunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 94 Skrevet 8. December, 2020 @Melody Hehe jeg var lige ved at reagere med en vred smily på den post, men tænkte at det jo nok ikke alligevel var så smart Men ja mon ikke de fleste af os har prøvet det... Lorte vækkeur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 8. December, 2020 @Melody tak for dagens grin Ov ja de grå sider havde de fedeste overskrifter fx. : "fisker Thomas havde en ordentlig stang" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 8. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 19 timer siden: Skynd dig tage en sovepille og kom videre i den drøm, og skriv venligst forsættelsen når du vågner igen. tak og godnat. Selv hvis jeg havde gjort det, er sandsynligheden for at drømme det samme meget lille. Det er det der er træls ved drømme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 8. December, 2020 Udenlandsdansker skrev, for 18 timer siden: @Melody du sendte mig lige en tur ned gennem memory lane via de graa sider fra ugens rapport ps. Hvad stod der paa programmet inden sengetid for at blive modt med den slags i dromme land ? Og saa paastaar videnskaben at vi I gennemsnit drommer I ca. 20-30 Sekunder Hehe kender ikke lige det program:) Jeg så tv inden jeg gik i seng, men tro mig det have ikke noget med min drøm at gøre. For så tror jeg at jeg skal en tur til psykolog Jeg drømmer altid når jeg sover, og kan tit huske dem i lang tid efter. Det er både godt og dårligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 8. December, 2020 Realist skrev, for 14 timer siden: @Melody Hehe jeg var lige ved at reagere med en vred smily på den post, men tænkte at det jo nok ikke alligevel var så smart Men ja mon ikke de fleste af os har prøvet det... Lorte vækkeur. Hvorfor en vred smily? Ja det er en træls person der har opfundet de vækkeure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 94 Skrevet 8. December, 2020 Melody skrev, for 13 minutter siden: Hvorfor en vred smily? Simpelt hen bare fordi man bliver vred når man bliver vækket fra sådan nogen drømme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 9. December, 2020 Realist skrev, for 12 timer siden: Simpelt hen bare fordi man bliver vred når man bliver vækket fra sådan nogen drømme Haha nåå på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg