Hop til indhold
Guest Elindco

Ellen

Recommended Posts

Guest Elindco
Elindco skrev, for 1 time siden:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1673&lan=da

Jeg tager ind og besøger Ellen til aften og lover der skal nok komme en anmeldelse 

Som lovet en anmeldelse. Jeg har besøgt Ellen nogle gange før jeg skylder hende en anmeldelse  fik kørt til Ellens hule jeg blev modtager med gensynsglæde.  Ellen trak sin store pik frem og sagde jeg skulle sutte den der var ikke noget jeg heller ville jeg mærket hvordan den vokset . Da den var godt stiv ville Ellen kneppe mig . Og skal love får hun gjorde det det var sindssygt godt. Kan kun anbefale Ellen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elindco skrev, for 7 timer siden:

Som lovet en anmeldelse. Jeg har besøgt Ellen nogle gange før jeg skylder hende en anmeldelse  fik kørt til Ellens hule jeg blev modtager med gensynsglæde.  Ellen trak sin store pik frem og sagde jeg skulle sutte den der var ikke noget jeg heller ville jeg mærket hvordan den vokset . Da den var godt stiv ville Ellen kneppe mig . Og skal love får hun gjorde det det var sindssygt godt. Kan kun anbefale Ellen 

1 halv time eller 1 time. Og hvad er prisen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco
kad skrev, for 13 timer siden:

1 halv time eller 1 time. Og hvad er prisen 

Synes du selv skal kontakte Ellen ang pris 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...