Hop til indhold
vexxer

Fåborgvej, Odense

Recommended Posts

Jeg havde en meget skuffende oplevelse, med en pige som lover en times fuld pakke, og hvor jeg spørger ind til om hun sutter uden kondom, hvilket er meget vigtigt for mig T pigen gør, dvs ALTID når jeg er hos en luder så spørger jeg om det. 

Hun sutter ikke uden kondom, massage kan man glemme alt om, fjabben lugter og sexen er uden engagement. 

Jeg forsøger ihærdigt, at komme efter 20 min af den time, som jeg har bestilt, da det hele bare er så akavet og et kæmpe turnoff. 

Jeg diskuterer meget nødigt med pigerne og jeg har haft mange gode oplevelser med thai-piger, hvor fuld pakke ikke behøvedes diskuteres så grundigt igennem, men det blev så enden på det. 

Jeg oplyser gerne navnet i en privatbesked, men kan sige, at hun umiddelbart er der så tit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Hvad forhindrer dig i at skrive navnet her?

Det kan jeg faktisk ikke rigtig sige dig:-), men jeg synes ikke at det er helt fair for stedet, som mange jo anmelder ret godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 1 time siden:

Det kan jeg faktisk ikke rigtig sige dig:-), men jeg synes ikke at det er helt fair for stedet, som mange jo anmelder ret godt. 

Det er jo lige præcis denne side er til, at anmelde gode og dårlige oplevelser, hvis du ikke vil nævne sted og navn kan vi jo ikke bruge dit input til noget som helst

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, 1 time siden:

Det er jo lige præcis denne side er til, at anmelde gode og dårlige oplevelser, hvis du ikke vil nævne sted og navn kan vi jo ikke bruge dit input til noget som helst

 

Starten af Fåborgvej i Odense lige efter at man kører under broen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 17 minutter siden:

 

Starten af Fåborgvej i Odense lige efter at man kører under broen.

Det må være hos 123... hvorfor ikke bare skrive det med det samme i anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 5 timer siden:

Det kan jeg faktisk ikke rigtig sige dig:-), men jeg synes ikke at det er helt fair for stedet, som mange jo anmelder ret godt. 

Så kan "stedet" jo se de har en der ikke leverer varen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 8.12.2020 at 16:49:

Så kan "stedet" jo se de har en der ikke leverer varen. 

Jeg kan ikke ændre første indlægB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...