Hop til indhold
Zifa1971

Pinky Fredericia mon hun findes ?

Recommended Posts

Zifa1971 skrev, for 2 timer siden:

Bestilte tid i dag ved pinky men da jeg kom til adressen havde hun fri i dag fik jeg at vide

blev tilbudt en anden, men ingen af dem lignede nogen af de andre profiler på al. Og så bar jeg faktisk ret skuffet, havde set frem til en time med den sprøde pinky 

https://annoncelight.dk/showad/308046

ikke sikker, men tror ikke hun er i Fredericia 

http://goldfootball88.com/1026.html

men det kan da godt være, altså , julemanden bor jo på grønland  ;) hehe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 30 minutter siden:

ikke sikker, men tror ikke hun er i Fredericia 

http://goldfootball88.com/1026.html

men det kan da godt være, altså , julemanden bor jo på grønland  ;) hehe

 

Tak Peter c 

ufatteligt at de tror deres snyderi med billeder ikke bliver opdaget. Hvis de kørte deres forretning som nogle af de bedre klinikker, kom kunderne igen og igen 

den klinik er ihvertfald Blacklistet herfra

Redigeret af Zifa1971

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zifa1971 skrev, for 18 minutter siden:

Tak Peter c 

ufatteligt at de tror deres snyderi med billeder ikke bliver opdaget. Hvis de kørte deres forretning som nogle af de bedre klinikker, kom kunderne igen og igen 

den klinik er ihvertfald Blacklistet herfra

Hej hvor ca ligger den klinik ? Danmarksgade måske og så er de total fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 16 minutter siden:

Hej hvor ca ligger den klinik ? Danmarksgade måske og så er de total fake

Kan se du troede du skulle besøge bebe samme sted. Ærgerligt de prøver at narre os med fake billeder, stedet var ellers et godt sted før i tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zifa1971 skrev, for 13 timer siden:

Kan se du troede du skulle besøge bebe samme sted. Ærgerligt de prøver at narre os med fake billeder, stedet var ellers et godt sted før i tiden 

Ja det var det men nu er det nok det dårligste sted i Fredericia, jeg holder mig til Tukta i Vendersgade 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 8.12.2020 at 13:14:

Ja det var det men nu er det nok det dårligste sted i Fredericia, jeg holder mig til Tukta i Vendersgade 

Nogen der med held har forsøgt sig, med nogle af alle de unge thaipiger, der på tiden reklameres med i Fredericia ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 9 timer siden:

Nogen der med held har forsøgt sig, med nogle af alle de unge thaipiger, der på tiden reklameres med i Fredericia ?

De er fake 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73

de er ALLE mega fake på denne adresse !!!!   

når man kommer er det en lille fed thai - der hård nakket påstår det er hende ........stedet burde total lukkes!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår bliver mænd klogere ????....Pinky har haft 17 forskellige fotos på de sidste 3 uger. Og hvorfor det....Jo det er selvfølgelig for at tage røven på os mænd og fordi hun ikke er den smukkeste i verden så skifter bordelmutter fotos konstant for at vride det sidste ud af hende inden hun smutter et andet sted hen....de fleste af disse piger som kommer har en kæmpe gæld til mr. visa i Bangkok som udsteder falske visa og skal betales og den er bordelmutter garant for indtil den er betalt...i guder hvor er mænd dumme...og selvfølgelig kan stedet ikke lukkes man skal bare blive væk.....vågn da op.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

-De kloge narre de mindre kloge -sådan har det altid været, og sådan vil det blive ved med at være...gg Man kan undres, hvordan så mange nye piger kan komme her op i disse tider. Men det er nogen der sidder og trækker i trådene og får det hele til at kører -så vi mænd bliver pumpet for de mønter vi har og lidt til -der findes mange kneb til, at franarre mest muligt -og først bagefter vågner man op...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...