Hop til indhold
Guest CphGuy

TCM MASSAGE - Taastrup ( aldrig igen ! )

Recommended Posts

Guest CphGuy

Havde skrevet på mail med TCM MASSAGE og aftalt, et møde med den 20 årige Sofia, som ifølge dem, også 100% var pigen på billeder. 

Jeg booker klokken 12, og ankommer og får en mail 8 min. før, om jeg lige kunne komme om en time istedet! 

Da jeg stod ved døren, ringede jeg naturligvis på, uden respons selvom jeg ringede FLERE gange. 

Jeg kørte med uforrettet sag, og skrev det var dårlig stil, når jeg stod og havde en aftale og ringede på døren ved aftalt tid. 

Klokken 14:50 modtager jeg en mail, om jeg kan være der klokken 15:00 ?!

Jeg skriver at jeg ikke syntes, deres service niveau var specielt godt, men de lovede bod og bedring, og jeg kunne komme klokken 17, så var Sofia på 20 år der, som jeg havde lavet aftalen med i første omgang. 

Idiot, som jeg var, tog jeg turen igen, og denne gang åbnede en ikke så køn pige, der på ingen måde lignede billeder mht. vægt og udseende. 

Jeg sagde, at jeg havde en aftale med Sofia, og ganske som frygtet, fik jeg svaret på gebrokkent engelsk;

Der var ingen Sofia, og kun hende på stedet!

Jeg fik sagt, at det var totalt til grin, og gik.. 

Magen til ELENDIG, Service og gøren grin med deres kunder, jeg håber sgu alle boycutter det sted, indtil de bruger billeder og omgås sandheden noget mere.

Jeg har besøgt MANGE steder, i mit liv, men få hvor man tilsyneladende er så ligeglad med kundernes tid og service!

Nul-zero Stjerner herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er så godt at du oplyser dette, det er den eneste måde at gøre andre opmærksom på dårlig behandling og at dette ikke er ok. Håber virkelig at andre også bliver væk, ihverfald dem der læser dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...