Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg er sikker på, at man sikkert kender Nancy, som holdt til inde omkring Borgergade her i sommers. Jeg har selvfølgelig gemt hendes tlf nummer og prøvet at kontakte hende, men uden held. Er der nogen der ved om hun er helt holdt op, eller om hun kommer tilbage?

Skrevet

Pigerne har ofte flere navne.

Er det hende med de store bryster, som også kalder sig Beni?

Eller er det den lille pige med A-brysterne?

Skrevet

Jeg vil mene det er Beni som @sexaddict også nævner, der også har gået under navnet Nancy. 

Mødte hende første gang hos Angkor i Valby for lang tid siden efterhånden. 

https://annoncelight.dk/showad/273093

Hvis annoncen holder er hun i Nyborg

Redigeret af Gæst

Skrevet
  • Author

Hej Agurken ... Ja det er hende som du henviser til. Også kaldet Bani, den stor brystede lille thai godte.

Øv der er langt at køre, hvis man skal gå til hende:(

Skrevet
Muggi skrev, for 1 time siden:

Hej Agurken ... Ja det er hende som du henviser til. Også kaldet Bani, den stor brystede lille thai godte.

Øv der er langt at køre, hvis man skal gå til hende:(

Hun skal nok komme tilbage til hovedstaden igen. Hun har tidligere, som mange andre af de "yngre" thai kvinder været på rundtur i dk.
De shopper rundt i hele landet, fordi de håber der er mere at lave andre steder end i kbh, hvor konkurrencen nok også generelt er større end i så mange andre byer.
Corona har jo nok også en hvis indflydelse på antal af besøg pr. dag, det kommer man nok heller ikke uden om.

Redigeret af Gæst

Skrevet

Rigtig øv hun er rykket så langt væk. Var blevet ret glad for at besøge hende, hun er et virkelig godt knald. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Plaskeren skrev, den 10.12.2020 at 08:36:

Rigtig øv hun er rykket så langt væk. Var blevet ret glad for at besøge hende, hun er et virkelig godt knald. 

Jeg har også besøgt hende på Angkor. Hun var absolut et godt knald.  

• 2 years later...
Skrevet
Muggi skrev, for 6 minutter siden:

Jeg opliver lige en gammel tråd. For Nancy AKA Beni er tilbage på Sjælland, mere præcist Hvidovre.

https://annoncelight.dk/showad/358486

Ja man må da afsted. Hun har ikke været her længe og hendes menukort er fristende, hun har mere end blot det der står, hvis man spørger, selvfølgelig til en merpris 

Skrevet

Hun gav mig en formidabel tur i går. Hun blev seriøst tændt under legen og sengen var godt våd da vi var færdige. 

Skrevet
  • Author

Jeg syntes altid jeg har gået glad fra Nancy, men i mandags må jeg indrømme at jeg tvivler om jeg kommer igen. Hun var utålmodig da jeg ikke kom efter 5 min eller for den sags skyld før. Jeg er ikke 18 år længere og kan holde i længere tid. Det kunne jeg absolut godt mærke på hende og hendes tale til mig. Og så irriterer det mig, den måde hun låser benene på mig, når vi er sammen. Alt i alt en dårlig oplevelse, som gør at jeg inde i mig selv nok fravælger hende i fremtiden. Folk vil måske sige, at det kun er én gang, mjaa og så ikke alligevel. Jeg er ikke helt oppe og ringe over hende, selv om hun er godt skåret. Men at man ser godt ud, tæller ikke kun i min bog. Det der tæller mest er akten og kemien.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.