Hop til indhold

Recommended Posts

Der er langt imellem snapsene i Horsens mht thaimassage. Har længe tænkt på at besøge Venus Thaimassage, Amaliegade https://m.facebook.com/pages/category/Personal-Blog/Venus-Thai-massage-1939407509718177/?locale2=da_DK ,(Kan kun finde Facebook link) men grundet mangel på annoncering og anmeldelser havde jeg fundet andre.

Men i fredags skulle det være. God hurtig kommunikation men en pige der kaldte sig Jenni. Lidt offentlig fordør, men mulighed for entre via bagdør.

Blev mødt af en lille, slank og sød smilende kvinde ca 30-40 år. Blev vist ind på briks og fik tilbudt 30 fuld service for 700. Billigt tænkte jeg og forventede ikke meget. Så gik hun ellers i gang med en meget kompetent og hård massage der kom godt rundt. Hun gik og nynnede og sang til til baggrundsmusikken. Superhyggeligt. Blev til sidst vendt og hun fortsatte på lår og skuldre.

Så en aftørring og skønt økoblow, påmontering og slut i et par velvalgte stillinger. Lidt snak og pjat bagefter der fortsatte den gode stemning.

Alt i alt et dejligt besøg hos en sød kvinde der virkelig kan sit kram og til en absolut god pris. Gentagelsesfare 100%. Sted 8. Pigen 9. Service 10 med pil op!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
goodfuck skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan også Google Maleren, men hvad får jeg ud af de??

Har man ingen relevant information, bør man holde sig væk!

Det var nu mere en gestus over for dem der lige sidder med telefonen.
Det er ofte nemmere lige at trykke på en link her - end at skulle hen og skrive det selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, den 30.8.2021 at 12:53:

Jeg kan også Google Maleren, men hvad får jeg ud af de??

Har man ingen relevant information, bør man holde sig væk!

Jeg tænker din kommentar falder ind under samme kategori ... 

Men modsat det første link fra Kurt så virker Malerens link hvorfor jeg egentlig synes det er relevant ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...