Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/307018

Var forbi idag til 45 min. Forkælelse for kr. 1000.-

Det er Maya på billeder, dog måske nogle år gamle. Lidt løs mave og små bløde bryster med store nipples. 

Dejlig massage som var lidt mere end olieplask, hun spurgte dog om det skulle være hårdt men det sagde jeg nej til. Hun afsluttede massagen med B2B på min ryg, mens hun kyssede mig på året og kunden samtidig med at hun kælede mellem mine ben

Om på ryggen og så igang med et dejligt blowjob uden kondom, fik hende vendt til 69 og er helt sikker på min tunge gjorde det godt, da hun rystende og med lyde til sidst trak sig væk. Hun takkede mig flere gange og sagde at jeg var god til det. På med kondom og så en ridetur inden jeg sluttede i doggy. 

Hun sluttede af med lidt massage på ben, inden jeg tog tøj på og kørte videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/307018

Var forbi idag til 45 min. Forkælelse for kr. 1000.-

Det er Maya på billeder, dog måske nogle år gamle. Lidt løs mave og små bløde bryster med store nipples. 

Dejlig massage som var lidt mere end olieplask, hun spurgte dog om det skulle være hårdt men det sagde jeg nej til. Hun afsluttede massagen med B2B på min ryg, mens hun kyssede mig på året og kunden samtidig med at hun kælede mellem mine ben

Om på ryggen og så igang med et dejligt blowjob uden kondom, fik hende vendt til 69 og er helt sikker på min tunge gjorde det godt, da hun rystende og med lyde til sidst trak sig væk. Hun takkede mig flere gange og sagde at jeg var god til det. På med kondom og så en ridetur inden jeg sluttede i doggy. 

Hun sluttede af med lidt massage på ben, inden jeg tog tøj på og kørte videre. 

forstår ikke hun sutter uden, og når hun skal kneppes er det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 42 minutter siden:

Ehhh hvad er det du ikke forstår ved det? 

at hun sutter pik uden gummi. og når hun skal kneppes er det med gummi. tænker man på sygdom. skulle hun osse sutte med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, 1 time siden:

at hun sutter pik uden gummi. og når hun skal kneppes er det med gummi. tænker man på sygdom. skulle hun osse sutte med gummi.

Risikoen for at blive smittet når man knepper uden er langt større end for at blive smittet ved bj uden. Det er der vist ret bred enighed om. Men selvfølgelig er risikoen der også ved bj.
Og så er der også det med graviditet - håber så bare at hun er beskyttet lidt bedre end "kun" med kondom.

Der er for øvrigt rigtigt mange der giver bj uden men kneppe uden er no-go... Endelig er der så også nogen (få?) der gør alt uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...