Guest Kammerherre Skrevet 7. December, 2020 Negativitet og frustration kan også skyldes mangel på sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 7. December, 2020 Jeg syntes frustrationen går begge veje. Det er både meget håre bemærkninger og angreb og at svar man ikke er enige bliver taget for tungt. Det kan også være at nogen får en idé om en person, pige som bliver anmeldt og lign, hvor der fortsættes i samme spor uanset at der er tale om uenighed. Jeg vil ikke skrive noget om enkeltpersoner, men generelt at vi skal respektere hinanden, også selv om vi er uenige. Vi må godet komme med smarte bemærkninger, men der skal ikke fortsættes ud af det samme spor. Her bliver det nemt personangreb. Derfor en appel til at man taler pænt til hinanden, også selv om man er uenige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 7. December, 2020 AalborgLook skrev, for 3 timer siden: Der er mange ting der kan irretere mig, og det er ikke kun hvis min røv den klør og minen arme er for korte. Efterlysninger i forkerte fora, bemærkinger som "Link" eller "Jeg kigger lige med" og "Behandle hende pænt" osv. Har dog tage en beslutning om at jeg bare springer videre og ikke gider at kommenter på det. Yeeeep, der er mange sheriffer her inde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 7. December, 2020 Kammerherre skrev, 1 time siden: Negativitet og frustration kan også skyldes mangel på sex -Går ud fra tråd starter er en kvinde sååh det kan ikke være det...gg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. December, 2020 (edited) Møffe skrev, for 9 minutter siden: -Går ud fra tråd starter er en kvinde sååh det kan ikke være det...gg Det er en tendens jeg har bemærket herinde . Jeg skrev ikke om mig selv Som jeg skrev har jeg været aktiv medlem i 3 år og synes ikke jeg kan mindes så meget negativitet i trådene tidligere. Det gælder næsten alle tråde. Også dem jeg slet ikke deltager i. Redigeret 7. December, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. December, 2020 Kammerherre skrev, 1 time siden: Negativitet og frustration kan også skyldes mangel på sex Selvom det nok er skrevet lidt i sjov så er det da egentlig et godt bud og giver god mening - hvis det altså er sandt at negativiteten skyldes frustration over manglende sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. December, 2020 Jeg vælger altid at se det bedste i folk, også selvom de nogle gange skuffer mig, gælder både herinde som IRL,, Please giv slip på vreden lige nu og se den her hvis ikke det lille klip kan få det brede smil frem ja så er der vist ikke meget mere at gøre,,, Se lige ved 0,40 og igen ved 2.08 "Greven På Hittegodset" med Eddie Michel - Egon Olsen kommer forbi, TV2 13. sept. 1996 - YouTube 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 633 Skrevet 7. December, 2020 Lady C skrev, for 4 minutter siden: Det er en tendens jeg har bemærket herinde . Jeg skrev ikke om mig selv Som jeg skrev har jeg været aktiv medlem i 3 år og synes ikke jeg kan mindes så meget negativitet i trådene tidligere. Det gælder næsten alle tråde. Også dem jeg slet ikke deltager i. Kan se det er svært at udveksle observationer i den generelle debat, det lader til at nogle vil blande det sammen med meninger om diverse personer herinde. Hold det nu til generelle observationer, som var det trådstarteren ville Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. December, 2020 Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden: Jeg vælger altid at se det bedste i folk, også selvom de nogle gange skuffer mig, gælder både herinde som IRL,, Please giv slip på vreden lige nu og se den her hvis ikke det lille klip kan få det brede smil frem ja så er der vist ikke meget mere at gøre,,, Se lige ved 0,40 og igen ved 2.08 "Greven På Hittegodset" med Eddie Michel - Egon Olsen kommer forbi, TV2 13. sept. 1996 - YouTube Jeg er så vild med din positive tilgang til livet At møde mennesker med den tilgang at se det bedste i dem er en sjælden gave at have Tak for det lille klip. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. December, 2020 (edited) Mister12 skrev, for 6 minutter siden: Hold det nu til generelle observationer, som var det trådstarteren ville æhhhh det er jo lige netop TS du skriver til / om eller er det bare mig ,,,, det er jo kun mandag Redigeret 7. December, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 7. December, 2020 Det er for mange der "knepper hinanden" (eller håber på at få lov til) herinde -og dem der ikke knepper nogen er uden for -det er svært, at bliver respekteret, hvis man har en anden mening eller er til noget andet... Nogen tager tingende meget tungt andre alt for let. Det er svært med humor den kan misforstås... Det er mange fede ting/problemstillinger der bliver taget op -det kan jeg godt lide. Men igen er det nogen der "skulderklapper eller slikke r...." på hinanden det er mindre appetitligt... -virker som om nogen er bange for, at stå ved deres egen mening (ord) og derfor synes ligesom flertallet af "vennerne" -jeg høre nok til dem der kan tag tingende bogstavligt/tungt,0 og holder af at analysere ,og eftertænke hvad nogen skriver... -det er ikke altid en fordel i et forum som dette... Jeg forsøger at tænke positivt og ikke idyllisere for meget, men det kan godt nok være svært. Det er min mening;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. December, 2020 (edited) Corona eller ej, det mindste hver enkelt kan og bør høre er at skrive lødigt til og om andre, især der hvor der er uenighed. Pli opdragelse bør/må være hver persons motto. Redigeret 7. December, 2020 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden: Corona eller ej, det mindste hver enkelt kan og bør høre er at skrive lødigt til og om andre, især der hvor der er uenighed. Pli opdragelse bør/må være hver persons motto. Det her husker du lige selv at gøre i fremtiden, ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. December, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Det her husker du lige selv at gøre i fremtiden, ikke? Har jeg altid gjort sherif - hvorfor det “lille tilrettevisning” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. December, 2020 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Har jeg altid gjort sherif - hvorfor det “lille tilrettevisning” Kalder du det at kalde andre mennesker for tøndeformet at skrive lødigt om andre? Og det var kun en enkelt af de mange grimme ting du skrev om os overvægtige kvinder. Men jeg vil da gemme linket til denne tråd og huske dig på det hver eneste gang jeg i fremtiden ser dig skrive så grimt som du ofte gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden: Har jeg altid gjort sherif - hvorfor det “lille tilrettevisning” Og hvis jeg var sherif, så var du i fængsel hver eneste gang du opførte dig grimt. Dvs næsten hver dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. December, 2020 At have et direkte sprogbrug er ikke underlødigt - blot direkte - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. December, 2020 Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden: Kalder du det at kalde andre mennesker for tøndeformet at skrive lødigt om andre? Og det var kun en enkelt af de mange grimme ting du skrev om os overvægtige kvinder. Men jeg vil da gemme linket til denne tråd og huske dig på det hver eneste gang jeg i fremtiden ser dig skrive så grimt som du ofte gør. Du gemmer citere alt det du vil og jeg skriver i det direkte og ind i mellem klassiske sprog jeg besidder - god aften til Christina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. December, 2020 Alkoholikeren skrev, Lige nu: At have et direkte sprogbrug er ikke underlødigt - blot direkte - At have et nedværdigende sprogbrug er ikke direkte. Det er grimt og viser hvilket slags menneske man er. Jeg vil ikke engang spørge admin om jeg må blive sherif, for hvis jeg var, så kunne jeg ikke have et arbejde eller få besøg af mine kære gæster. Det er et fuldtidsjob at holde dig i ørene. Du kan jo ikke opføre dig pænt i længere tid af gangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 7. December, 2020 Jeg synes nu det er helt fint med noget grovkornet humor, hvis det bliver alt for pænt bliver det satme så kedeligt og nu er det her jo en side for voksne mennesker, så mon ikke det går alt sammen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 7. December, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Corona eller ej, det mindste hver enkelt kan og bør høre er at skrive lødigt til og om andre, især der hvor der er uenighed. Pli opdragelse bør/må være hver persons motto. Helt enig. Det er en side for voksne mennesker, og derfor bør enhver ret beset forvente og udvise pli, høflighed og dannelse i det skrevne sprog. Gerne et pænt og ordentligt sprog til og mellem hinanden, og i anmeldelserne. Det meget pæne ordvalg og jonglering med sproget (ordene og deres konstruktion) i dannelsens tegn tjener et højere formål. /DenSidsteKavaler Redigeret 7. December, 2020 af DenSidsteKavaler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 266 Skrevet 7. December, 2020 Corona eller ej. Jeg syntes det er en tendens alle steder. Ikke kun på EG. Tonen kan være/er hård på stort set alle sociale medier, men ikke kun på SoMeh. Syntes også der en tendens generelt i offentligheden. Folks lunte er bare blevet kortere og kortere, måske i takt med vi får mere og mere travlt. Jeg syntes mange mennesker opføre sig særdeles egoistiske. Hør mig, se mig...Det er en ærgerlig tendens hvis i spørger mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 8. December, 2020 Lady C skrev, for 20 timer siden: Selvom det nok er skrevet lidt i sjov så er det da egentlig et godt bud og giver god mening - hvis det altså er sandt at negativiteten skyldes frustration over manglende sex. Jeg strækker den måske lidt langt her, og det er et emne for en anden tråd, men jeg oplever mest det modsatte: Når man er frustreret og negativ (for mig ikke som "dagsform" men over længere perioder) giver det også udslag i mindre og dårligere sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 9. December, 2020 Jeg syntes faktisk der har været ro på den seneste tid, uden de store drama, er helt rart .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 9. December, 2020 Virkelig godt emne! Har tit tænkt på det, men synes generelt det er sådan mange steder på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg