Hop til indhold
modensønderjyde

Domænevej Christiansfeld

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/308910

Jeg har tidligere læst nogle dårlige anmeldelser af dette sted, men fandt så denne nye annonce og tænkte, at de skulle have en chance.

Det var mit første besøg på denne adresse, og lad mig sige det rent ud. Det var også mit sidste besøg. Bestilte 1 times thaimassage med BJ for 700 kr.

Jeg sad i min bil 20 minutter efter jeg var kommet. Skulle selvfølgelig have bedt om lidt refundering, men det gjorde jeg ikke. Efterfølgende har jeg også mistanke om, at personen på stedet var en ombygget mand med "naturlig" fisse og siliconebryster. Muligvis personen på første billed, men bestemt ikke de bryster der er på andet billed. Tredie billed er godt nok værelset.

Men så har jeg gjort et forsøg for holdet og ved at jeg ikke kommer der igen. Holder mig til mine favoritsteder i Tønder og Aabenraa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Tak for en god anmeldelse. Det kan sagtens være en "ombygget" du har besøgt  - på annoncen nævnes at der tilbydes græsk, og det er der mange af de ombyggede som tilbyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...