Hop til indhold
@beautifulme

VIP Lolita 19 - en perfekt GFE oplevelse

Recommended Posts

Mig og Lolita har virkelig god kemi (selvom hun ikke kunne huske vi havde mødtes en gang før), jeg havde så også glemt hvor meget pænere hun er i virkeligheden :P Stedet er en hyggelig lejlighed på den smukke del af Valby (lige ved Spinderiet). Blev mødt af en sød og smuk pige, måske stadig lidt formiddagstræt. Hun kysser virkelig godt (hun tog selv initiativ og kyssede ivrigt). Sexen var dejlig, ikke nogen problemer med div. stillinger eller med at komme i bund (jeg ligger omkring de 19 cm). Hun kom da min tunge gik på opdagelse syd for grænsen :P Alt i alt en perfekt GFE oplevelse.

Pigen 11/10

Oplevelse 10/10

Sted 10/10

Gentagelsesfare 100% (Det er helt sikkert at jeg skal se hende igen) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er da ellers både spændende og indenfor aktionsradius. Jeg er dog ikke så pjattet med at sorte kys til hende er en "extra".

Del dette indlæg


Link til indlæg

To spørgsmål:

1. Af hendes tidsplan fremgår det ellers hun først starter i morgen med arbejdet? Du var bare heldig med at få en tid inden da?

2. Hvordan kontaktede du hende? Via sms eller mail?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I contacted both Laura and Lolita around sunday kl 10 , no response until afternoon.  The message is not read at all, very strange.

Did not try Annet this time, because she asked selfie last time :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror først hun starter i dag.

Måske trådstarter blot fik en ‘prøvetur’, inden der rigtig åbnes.

Han må jo have besøgt hende i går søndag før kl. 11, vurderet ud fra hvornår han oprettede sit indlæg

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyOlsen skrev, den 7.12.2020 at 09:56:

Jeg har prøvet at komme til før officiel start - det er bare at spørge ;)

Bare de er lidderlige nok så... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Medmindre der er en der ved hvordan de gør det i den lettiske gruppe, så er det vel ren spekulation hvornår hun rent faktisk startede. Jeg tænker hun primært er i landet for at tjene penge og siden hendes annonce har været aktiv siden lørdag med nummer og billeder, så kan det være ret mange penge hun går glip af ved at sidde en til to dage og vente på hendes "officielle" start. Jeg er enig at det vel bare handler om at spørge.

@Karsteng der er vel kun en måde du kan finde ud af om du er enig i min antagelse om at hun er smukkere i virkeligheden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 14 timer siden:

Medmindre der er en der ved hvordan de gør det i den lettiske gruppe, så er det vel ren spekulation hvornår hun rent faktisk startede. Jeg tænker hun primært er i landet for at tjene penge og siden hendes annonce har været aktiv siden lørdag med nummer og billeder, så kan det være ret mange penge hun går glip af ved at sidde en til to dage og vente på hendes "officielle" start. Jeg er enig at det vel bare handler om at spørge.

@Karsteng der er vel kun en måde du kan finde ud af om du er enig i min antagelse om at hun er smukkere i virkeligheden ;)

Yes. Kun én. Men jeg er i Oslo så ingen mulighed :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 16 minutter siden:

@Karsteng det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Hun sagde hun ville komme tilbage i januar el. februar (måske det hjælper) ;)

Det forstår jeg.... Vel. Det kommer an på den hælv.. coronaen.. la os se... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, Lige nu:

Det forstår jeg.... Vel. Det kommer an på den hælv.. coronaen.. la os se... :shock:

Men: She is right up my alley... eller - mere: Jeg ville sikkert nyde at være up her "alley"... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, den 6.12.2020 at 13:11:

Mig og Lolita har virkelig god kemi (selvom hun ikke kunne huske vi havde mødtes en gang før), jeg havde så også glemt hvor meget pænere hun er i virkeligheden :P Stedet er en hyggelig lejlighed på den smukke del af Valby (lige ved Spinderiet). Blev mødt af en sød og smuk pige, måske stadig lidt formiddagstræt. Hun kysser virkelig godt (hun tog selv initiativ og kyssede ivrigt). Sexen var dejlig, ikke nogen problemer med div. stillinger eller med at komme i bund (jeg ligger omkring de 19 cm). Hun kom da min tunge gik på opdagelse syd for grænsen :P Alt i alt en perfekt GFE oplevelse.

Pigen 11/10

Oplevelse 10/10

Sted 10/10

Gentagelsesfare 100% (Det er helt sikkert at jeg skal se hende igen) :D

Hmm jeg ligger omkring de 17cm så jeg vil måske føle det er lidt bundløst og KB hals agtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Næppe, for sådan fungerer fisser ikke.....

Det må være nogle unge, uerfarne der indimellem skriver den slags - men jeg bliver lige overrasket hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 35 minutter siden:

@Where2 havde du følelsen af at der var kemi, tiltrækning osv. imellem jer? 

Jeg går ikke så meget op i det især når jeg betaler for en service. Jeg har nemlig en forventning om vedkommende søger for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...