Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelse herinde og mit fokus vil være at jeg anerkender de kvinder som jeg oplever formår at give det ekstra der giver en god oplevelse. En kvindes væsen betyder meget for mig og jeg er klart mest til det blide univers.

Brugte 45 minutter i denne dejlige kvindes selskab. Imødekommende og super professionel GFE. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er hård at lave aftaler med

Først forlanger hun selfie, derefter endnu et hvor du blinker med det ene øje

Der gik så meget tid med bookingen at jeg ikke længere  havde tid desværre. Men sød ser hun ud


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eros1085 skrev, for 5 timer siden:

Min første anmeldelse herinde og mit fokus vil være at jeg anerkender de kvinder som jeg oplever formår at give det ekstra der giver en god oplevelse. En kvindes væsen betyder meget for mig og jeg er klart mest til det blide univers.

Brugte 45 minutter i denne dejlige kvindes selskab. Imødekommende og super professionel GFE. 

Ja lyder spændende.....Vil du berige os andre om din oplevelse???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg står med en velkendt blanding af forventning og let nervøsitet over min lidt lyssky aktivitet da jeg venter på at blive lukket ind af Nicole. Døren går op og en ung blond pige med et gudeskønt ansigt får mig for et øjeblik til at glemme alt omkring mig i en rus af forventning. Hun byder mig velkommen med et kys og fører mig op til lejligheden. Det er en længere tur hvor jeg kan blive opdaget af andre så nervøsiteten blander sig i stemningen igen, men forventningens beruselse er så stærk at muligheden for at blive opdaget blot gør turen op til lejligheden mere intens. Fra lejligheden strømmer en behagelig varm luft og hun fører mig ved hånden ind i sit værelse. Her udveksles penge og jeg spørger efter toilettet. Mens jeg spritter mine hænder af på toilettet strømmer musikken fra værelset som jeg efterhånden tit har oplevet, men da jeg drejer om hjørnet ind til værelset står Nicole til min overraskelse i sød sort kjole og vugger forførende fra side til mens hendes øjne er rettet mod mig og drager mig mod hende. Jeg når lige at nyde synet af hendes bryster der fylder kjolen før jeg står helt tæt på hende og mærker mine hofter mod hendes og først her opdager jeg at mit lem fylder godt ud mellem os. Før jeg når at tænke vender hun sig om og placere sin velformede bagdel så mit lem ligger godt placeret midt mellem hendes baller og masseres i takt til musikken. Jeg kan selvfølgelig ikke styre mig og får hevet kjolen over hovedet på hende. 

 

Jeg vil senere beskrive selve sex delen, men lige nu er jeg helt udmattet af at gennemleve første del igen

 

Mvh Eros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eros1085 skrev, for 2 timer siden:

Jeg står med en velkendt blanding af forventning og let nervøsitet over min lidt lyssky aktivitet da jeg venter på at blive lukket ind af Nicole. Døren går op og en ung blond pige med et gudeskønt ansigt får mig for et øjeblik til at glemme alt omkring mig i en rus af forventning. Hun byder mig velkommen med et kys og fører mig op til lejligheden. Det er en længere tur hvor jeg kan blive opdaget af andre så nervøsiteten blander sig i stemningen igen, men forventningens beruselse er så stærk at muligheden for at blive opdaget blot gør turen op til lejligheden mere intens. Fra lejligheden strømmer en behagelig varm luft og hun fører mig ved hånden ind i sit værelse. Her udveksles penge og jeg spørger efter toilettet. Mens jeg spritter mine hænder af på toilettet strømmer musikken fra værelset som jeg efterhånden tit har oplevet, men da jeg drejer om hjørnet ind til værelset står Nicole til min overraskelse i sød sort kjole og vugger forførende fra side til mens hendes øjne er rettet mod mig og drager mig mod hende. Jeg når lige at nyde synet af hendes bryster der fylder kjolen før jeg står helt tæt på hende og mærker mine hofter mod hendes og først her opdager jeg at mit lem fylder godt ud mellem os. Før jeg når at tænke vender hun sig om og placere sin velformede bagdel så mit lem ligger godt placeret midt mellem hendes baller og masseres i takt til musikken. Jeg kan selvfølgelig ikke styre mig og får hevet kjolen over hovedet på hende. 

 

Jeg vil senere beskrive selve sex delen, men lige nu er jeg helt udmattet af at gennemleve første del igen

 

Mvh Eros

Det behøver du ingen lunde...jeg har hørt eller læst rigeligt til at vurdere seriøsiteten af din "anmeldelse".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo undre sig stærkt over, at nogen lige pludselig får den indskydelse, at oprette en profil for at smide en total tynd "anmeldelse" af en helt sprit ny pige.

Man kan vist roligt konkludere at det lugter langt væk af REKLAME for pigen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 19 minutter siden:

Man kan jo undre sig stærkt over, at nogen lige pludselig får den indskydelse, at oprette en profil for at smide en total tynd "anmeldelse" af en helt sprit ny pige.

Man kan vist roligt konkludere at det lugter langt væk af REKLAME for pigen!!

enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skepsis er sundt og det er min oplevelse at en ny aktiv bruger af eroguide ofte beskyldes for at gøre reklame for en pige. Det er ikke en diskussion jeg kan vinde og jeg vil lade det være op til læserne hvordan de vil bruge mit indlæg. Jeg fik en god oplevelse hos pigen og det motiverede mig til at skrive for at give lidt igen så det kan godt ses som reklame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@eros1085
Dude.... Prøv lige at kigge andre anmeldelser igennem, så har du da lidt pointers at gå efter... Det du har skrevet virker mere skønlitterært end noget andet... Måske du kunne beskrive sexen næste gang, og droppe alle de der "jeg føler mig nervøs" sætninger... For det du har skrevet indtil videre ligner virkelig bare en reklame.

Mvh dontfuckingmailme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eros1085 skrev, for 20 timer siden:

Skepsis er sundt og det er min oplevelse at en ny aktiv bruger af eroguide ofte beskyldes for at gøre reklame for en pige. Det er ikke en diskussion jeg kan vinde og jeg vil lade det være op til læserne hvordan de vil bruge mit indlæg. Jeg fik en god oplevelse hos pigen og det motiverede mig til at skrive for at give lidt igen så det kan godt ses som reklame. 

Ja, der er sgu altid nogen som kører over for rødt!!! Reklame for pigen er fint når den kommer gennem en seriøs anmeldelse, der ikke lugter langt væk af at man er farvet ift pigen. 

Jeg kan så også forstå at du er flittig bruger af Eroguide, siden du ved at nyoprettede brugere får med på vejen, når de forsøger at slå et slag for en helt ny pige.

Så her er mit råd: Stop nu det BULLSHIT, og lad pigens kunder skrive de anmeldelser! Det er sikkert også det bedste for pigen i den sidste ende skal du se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har overvejet at besøge hende... men i og med den her annonce er skrevet , samt at jeg spurgte hende i går om hun regnede med at besøge Odense på et tidspunkt hvor jeg fik svaret 'det ved jeg ikke'. idag er hun her så...

det virker mærkeligt må jeg indrømme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...