Hop til indhold
sejer

Sexkilling Bettina Bach i KBHV S

Recommended Posts

Det ser vanvittigt spændende ud, men til den pris kunne det jo være for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at ringe, men den går ikke igennem... og intet svar på e-mail... men lyder spændende :-)

Redigeret af B@tm@n
Ret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit gæt er, at det er en af de annoncer der er beregnet på at få mænd til at svare på mail.  På et tidspunkt får du så en mail om lige præcis dig, er det mest fantastiske menneske hun nogensinde har mødt, og at hun gerne vil lære dig bedre at kende. Det er dog meget nemmere for hende hvis det ikke foregår på mail, men istedet  over  en datingside, hvor du skal betale for hver besked du sender

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes priser variere meget :-).

Priser:
30 min - 500kr
45 min - 8000kr
60 min - 1000kr

45 min til 8000 er nok lige i overkanten :-). Jeg tro også @saxon har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ik det er en trykfejl med de 8000?

SAXONs  kommentar er relevant - vi skal altid være på udkig efter de fordømte skiderikker. Men der er også et tlf-nummer.. Og det plejer  svindlerne ikke  at bruge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og efter lidt skriver frem og tilbage kom så mailen med link til en website hvor vi skulle fortsætte, valgte selvfølgelig at stoppe der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...