Hop til indhold
MKhouse

Det var en lørdag aften jeg sad og blev nervøs

Recommended Posts

Denne kolde mørke lørdag December aften vil for altid stå som en klar vise stjerne på himlen for mig da mødet med Laura den skønne brasiliansk dronning fandt sted

24 timer forinden.

Jeg valgte af skrive og forhøre mig om muligheden lå at vi kunne stable en aftale på benene om et møde. Jeg havde i flere dage syltede mine øjne med hendes billeder og nok læst hendes profil tekst de første 20 gange og det begyndte at sætte spor i krop og sjæl på mig! så jeg satte en sms sammen på det bedste skole engelsk jeg har lært (det snakker vi ikke mere om) da jeg trykked send lettede det som bare pokker nu viste hun da i det mindste at jeg eksisterede. Min mobil gav nu til kende at der var indkommende sms og nerverne sad uden på tøjet da jeg greb "knoglen" og til kæmpe lettelse læste mig frem til at Laura ikke ville have noget problem ved at lande en aftale med MIG! Det fik et smil frem som jeg tog med mig i seng den nat som ikke engang danske lotto/tips tjeneste med alle millionerne kunne have gjort bedre!

Lige inde mødet.

Jeg var i god tid så jeg rigtig kunne sidde og gøre mig selv nervøs i bilen men men så langt så godt.

Mødet med hoveddøren og med den nok sødeste pige jeg endnu har mødt.

Jeg får nu den sms jeg har ventet på med den nøjagtige lokation og afsted det går! foran hoveddøren snupper jeg en lang dyb indånding inden jeg lader min hånd banke stille på døren og der må ha været en lille magisk ånd i den flaske for døren gik op og til min store overraskelse var der ingen i syne på den anden side! jeg når lige at tænke det var da mærkeligt da Laura skønne ansigt kommer flyvende ind fra siden bad dørkarmen med det største smil på og byder mig indenfor med sætningen kom indenfor der er meget koldt! hun havde ikke meget tøj på (og der var faktisk koldt!)

30 minutter i himlen.

Døren blev lukket bag mig og jeg fik rystet chokket af mig over mødet med den smukke smilende pige og vi kunne nu få det kedelige overstået hvor pengene skiftede hænder. Der var ikke et øjeblik under dette besøg hvor jeg ikke følte mig hjemme og velkommen (snak, smil og ja en helvedes god sex som jeg ikke vil gå i alt for mange detaljer med) dog kan jeg sige hun ved lige præcis hvordan man behandler en mands "måske" kæreste eje! Hendes krop er efter min mening skåret ud i det pureste guld med silikone bryster som sad perfekt ikke for store ikke for små men når de nu skal være hjulpet så var de lige i skabet! :) dejlig røv og i doggystyle havde hun en smukt bøjning i kroppen dejlig udsigt hvor man bare fik lyst til at lukke øjne og række sine hænder ud til siden og råbe Jesus take the wheel!

Set i bagspejlet.

Hold kæft hvor er jeg dum kun at have bestilt 30 minutter med Laura :( og angående anbefaling JA JA og atter JA en pige der kan få dig til at føle dig så velkommen og er fyldt med nærvær, kærlighed og giver dig kanon dejlig sex der vil jeg gerne sætte mit navn på anbefalingen! Håber ved gud og grønne skove at jeg får lov at opleve hende igen! Kære lørdag aften jeg elsker dig og glad hjem jeg gik med disse minder som altid vil være mig kært! jeg vil slutte her og undskylde for jeg ved godt at jeg ikke nogen forfatter. tak tak og igen tak Laura

For you Laura very sorry if i knocked down the wall. <3

https://annoncelight.dk/showad/308891

/MKhouse

Redigeret af MKhouse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...