½angel 1150 Skrevet 5. December, 2020 Ja, brødre som jeg plejer, starter jeg lige med et lille forspil. Jeg har længe kigget på det store udbud af smukke kvinder, som København er belejret af i denne her kolde tid, og fik en lang liste skåret ned til, som I kan se på billederne har jeg hang til en bestemt hårfarve hos kvinder: Amy23 Candy Sheila Star Amy mest fordi der ikke er nogen der har skrevet en anmeldelse af hende herinde, plus at hun jo ser ret dejlig ud. Så var der Candy, som har været her før under navnet Laura. Hendes pris ligger et stykke under de to andre, men ligger også i Herlev, men dejlig ser hun da ud. Valget endte dog på Sheila Star, hvilket jeg er rigtig glad for, som I selv kan se, ser hun jo bare lækker ud på hendes billeder, og det er hende på billederne. Der var lige en kort kommunikationsknude, da jeg om torsdagen skrev via. Whatsapp, at jeg gerne ville have en aftale med hende om fredagen, fik jeg intet svar og kunne se hun ikke havde set den, hvilket var mærkeligt da jeg ellers havde skrevet med hende før. Så da det blev fredag morgen, skrev jeg en SMS til hende i stedet og der var besked tilbage ret hurtigt. Aftalen kom i stand og weekenden skulle nu derefter fejres ind med denne skønne kvinde. Af sted til Frederiksberg, i transit fik jeg lige en besked om jeg kunne bekræfte aftalen, hvilket jo er dejligt så begge parter ikke får deres tid spildt. Det er en lejlighed i et lejlighedskompleks på en befærdet vej, men der er så mange grunde til hvorfor man kan være der, at man er anonym i bybilledet. Der gik lige fem minutter mere før jeg blev buzzet ind i bygningen, men var blevet advaret, da hun skrev at hun lige manglede et minut mere til at blive færdig. Jeg bliver lukket ind og af sted op af trapperne, faktisk i sådan en iver at jeg smuttede en etage for langt op, heldigvis var der en sød kvindestemme der lige trak mig tilbage til rette dør Og der stod en sød og smuk pige, der pænt lukkede mig ind. Igen det er hende på billederne, 23 år.(måske med den sædvanlige moms, men jeg er ret ringe til alder hos kvinder, og ret ligeglad med det når de ligner deres billeder, det er jo kun et tal) Lejligheden er fin, samme med badet, hun deler vist lejlighed med en anden pige, men så hende ikke. Ydelserne blev lige bekræftet og Finanserne udvekslet: 30 min +anal til 1.800 kr. ikke billigt, men tror også på kvalitet over kvantitet, og det fik jeg også. Et kort bad og ind til Sheila, der sexet dansede rundt i rødt lingeri, der fremviste hendes utrolig dejlige figur og booty. Vi startede med at kysse og udforske hinandens kroppe, hun kysser som en drøm og smager fantastisk både foroven og forneden, hvis jeg havde købt en time, havde jeg tilbragt en del mere tid med mit hoved imellem hendes ben. Men med 30 min skal man jo tænke tid desværre. Derefter var det økoblow, hende ovenpå og så doggie og stemningen var dejlig. Derefter var det tid til anal i doggie, hvilket hun klarede til UG. Jeg var lige nødt til at skifte stilling, da kanonen ellers ville blive fyret af for tidligt. Så skift til anal i missionærstillingen, men med hendes kys, øjne, støn, hænderne på min krop og hendes ben svøbt godt omkring mig, var jeg nødt til at overgive mig til herligheden af hele situationen. Jeg lagde derefter og nød synet af hendes smukke krop, i mens blodet langsomt begyndte at komme op til det øverste hoved igen. Jeg hoppede i badet og fik tøj på, før vi pænt sagde farvel til hinanden. Har efterfølgende tænkt over om jeg hellere skulle have valgt en hel time med denne smukke og sensuelle kvinde, og så havde undværet den anale oplevelse, men der kan jeg ikke blive enig med mig selv, for det var noget af en oplevelse, og anal var godt, men ville gerne have tilbragt mere tid med hende. Så en klar anbefaling herfra. Akten: 9/10, Det står allerede i overstående, og eneste grund til at det ikke er et klart 10-tal er at jeg nok skulle have tilbragt 60 min, for at kunne give den. Men en klar anbefaling herfra. Udseende: 9/10, jeg gemmer 10 til modellerne, men fandme en lækker og sexet kvinde, med en fantastisk bagdel og dejlige bryster. Stedet: 8/10 ligger på Frederiksberg, hvis I har besøgt Vanessa eller Jessy kender I området. Dem i bil vil nok skulle bruge lidt tid til at finde en parkeringsplads, men der skulle være en del muligheder tæt på, hvis du betaler. Ligger ud til en hovedgade, men der er så mange grunde til at man kan være i det område eller skal ind i den bygning at man bliver anonym i bybilledet. Prisen: 1.800 kr. for 30 min + anal, er ikke billigt, men fik kvalitetstid med en smuk kvinde, med kys, kærtegn og god sex. Gentagelsesfare: Jeg ville lyve, hvis jeg siger at jeg ikke allerede er fristet, men det er december og som I kan se står der også mindst to andre på min liste, men damn hun giver en god service. Så Sheila Star er en star og skal helt klart anbefales herfra. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg