Hop til indhold

Efterlysning + anbefaling af 3-kant hos honeygirls

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Har tidligere fornøjet mig ganske godt med 3-kanter hos honeygirls. Kan dårligt huske navnene på de yndige piger der har vartet mig op efter alle kunstens regler, da det er ved at være noget tid siden, og 3 af de 4 ikke længere findes på stedet.

Lise er der dog stadig - og hende tør jeg godt anbefale (høj, rimelig slank, ægte faste smukke bryster og en velformet røv!).......både som del af en 3-kant og på egen hånd. Går og beder en stille bøn til at hun på et tidspunkt finder på at tilbyde 3-kant med kitty, som jeg også har haft fornøjelsen af på egen hånd.

.....tilbage til sagen - efterlysningen! Er der noget der har besøgt de 2 piger der tilbyder 3-kant hos www.honeygirls.dk i disse dage? Meget kan man sige om honeygirls, men gode og troværdige billeder er ikke en selvfølge......og når ens arbejde ligger lige om hjørnet ville det være rart at vide om det er værd at løbe risikoen. Er de smukke, rimeligt slanke, ægte bryster, under 30? God 3-kant?

Pft - Call

Skrevet

Af hvaffor noget!

Ingen der har været forbi honeygirls for nyligt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.