Hop til indhold

Recommended Posts

Lige hjemkommet fra et ikke mindre end fantastisk besøg hos Tukta, blev lukket ind af en smuk og smilende pige og vist ind i massagerummet hvor vi fik styr på det aftalte. Blev tilbudt et bad som jeg til trods for at jeg lige kom fra badet takkede ja til da jeg jo gerne vil besøge en nyvasket pige så har hun vel også krav på at man selv er det. Hurtigt ind på briksen og Tukta startede med massagen, hun spurgte om det skulle være blød eller hård massage og det synes jeg er dejligt da jeg godt vil have hård massage. Det er super dejligt at hun ikke bruger en masse olie og hun er ret god til massagedelen. Efter ca 30 min blev jeg bedt om at vende mig og så kunne jeg nyde synet af hendes skønne nøgne krop, efter lidt pirring gik vi hurtigt over til 69 og fik hun har en dejlig lækker glat fisse  og når hun nu smager godt så er det jo en fornøjelse at lade tungen finde vej til skamlæberne og nydelses knoppen. Hun sutter og dybt og pirrer med en fræk tunge både på boller og pikhoved så det var bare super lækkert, måtte dog overgive mig efter 10-15 minutter og kom med et brag i hendes mund og tror da også at hun nød det efter hendes tunge vejrtrækning og små søde støn at dømme. Efter aftørring var det tid til at komme i tøjet og forlade skønheden og på vej ud af døren fik jeg lige et par farvel kys og ønsket om en fortsat god aften. Kiggede på uret da jeg igen sad i bilen og kunne se at der var gået 75 min siden jeg låste bilen så det må siges at være ok når jeg havde bestilt en time.

Kommer jeg igen : ja for satan det er helt sikkert men tror hun bliver et dyrt bekendtskab , men så må jeg jo spare andre steder.

Kim

https://annoncelight.dk/showad/228712

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ok men kan det passe at hun er Thai-pige, eller hvordan? 

Åh jo, undskyld afsporing, såfremt der er? 

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 31 minutter siden:

Ok men kan det passe at hun er Thai-pige, eller hvordan? 

Åh jo, undskyld afsporing, såfremt der er? 

Ja det er hun, fremgår da vist tydeligt af hendes annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kim 0240 skrev, for 24 minutter siden:

Ja det er hun, fremgår da vist tydeligt af hendes annonce

Ja Ok, jeg er vist lidt dum idag, beklager AS :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Tukta i dag igen igen til en super omgang. 
 

Jeg vil lige informere om, at butikken naturligvis lukker mandag i foreløbig 14 dage, så hvis man skal nå et besøg er det med at få kridtet skoene!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har pigen på flere af billederne noget lækkert lingeri på - strømper, hofteholder osv.

Men er der nogen af jer, der nogensinde har mødt en thai pige - iført netop sådan en beklædning ?

Jeg ELSKER at se på det, og bliver så fuc...... liderlig af det, så det ville da være fantastisk, hvis der faktisk var nogle der var iført det dress, imens de masserede en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Kælepotten skrev, for 20 minutter siden:

Nu har pigen på flere af billederne noget lækkert lingeri på - strømper, hofteholder osv.

Men er der nogen af jer, der nogensinde har mødt en thai pige - iført netop sådan en beklædning ?

Jeg ELSKER at se på det, og bliver så fuc...... liderlig af det, så det ville da være fantastisk, hvis der faktisk var nogle der var iført det dress, imens de masserede en.

Det beder du bare Sandy, Yaya eller Cherry i Århus om, så skal du se løjer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Det beder du bare Sandy, Yaya eller Cherry i Århus om, så skal du se løjer :) 

Ha ha, har faktisk aldrig set en Thai i Lingeri men Ok så har jeg som vanlig noget tilgode :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

har jeg som vanlig noget tilgode

jep, men det kan jo ordnes for lidt penge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Kælepotten skrev, for 13 timer siden:

Nu har pigen på flere af billederne noget lækkert lingeri på - strømper, hofteholder osv.

Men er der nogen af jer, der nogensinde har mødt en thai pige - iført netop sådan en beklædning ?

Jeg ELSKER at se på det, og bliver så fuc...... liderlig af det, så det ville da være fantastisk, hvis der faktisk var nogle der var iført det dress, imens de masserede en.

Det er nemt klaret, du taler bare med pigen om dine ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...