Hop til indhold
J.N

Vidunderlig polske massage prinsesse

Recommended Posts

Hej...

Giver ellers aldrig anmeldelser , men har lige besøgt Nadia.

https://annoncelight.dk/showad/309093

Sidder med det størst banan smil på , for sikke en kvinde , krop som en gudinde , og et smil der smelter selv den største..

Havde bestilt 90 min massage m/lingam og gensidig berøring , og skal love at når hendes skønne krop gled hen over , uha at mærke de perfekte dejlige bryster glider hen over , så var der lift off..

der var kun en ting at beklage , skulle have tage 2 timer i stedet for 90 min ...

så var det muligt at give stjerne herinde , så var der 10 stk. her fra , skynde jer ind og besøge hende hun er det hele værd og mere til ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
J.N skrev, for 4 timer siden:

Hej...

Giver ellers aldrig anmeldelser , men har lige besøgt Nadia.

https://annoncelight.dk/showad/309093

Sidder med det størst banan smil på , for sikke en kvinde , krop som en gudinde , og et smil der smelter selv den største..

Havde bestilt 90 min massage m/lingam og gensidig berøring , og skal love at når hendes skønne krop gled hen over , uha at mærke de perfekte dejlige bryster glider hen over , så var der lift off..

der var kun en ting at beklage , skulle have tage 2 timer i stedet for 90 min ...

så var det muligt at give stjerne herinde , så var der 10 stk. her fra , skynde jer ind og besøge hende hun er det hele værd og mere til ....

Hvad skulle du give for dette ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, for 10 timer siden:

Hvad skulle du give for dette ?

Dette kan du sagtens se på hendes side ...... og det er alle pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

NADIA TANTRA AALBORG

Lørdag aften havde jeg den udsøgte fornøjelse at tilbringe 90 minutter i selskab med Nadia.
Jeg må sige, at jeg er blown away. Ud over at Nadia er velskabt, har et smukt ydre og en krop, der kan få de døde i live, så er hendes personlighed nok den ting, jeg tænker mest over her i kølvandet på oplevelsen.

Lidt genert tager hun imod mig, og byder mig indenfor. Det skal siges, at det er sidst på lørdag aften, men trods det sene tidspunkt har hun høj energi. Ind på et fint varmt værelse, af med klunset, og to minutter senere kommer Nadia ind og smider sit tøj. Allerede der begynder jeg at smile. Smilet bliver til så mange grin og latteranfald, at jeg har ikke tal på det.

Hun er det dejligste og smukkeste menneske udvendigt som indvendigt - sikke en indlevelse og energi hun lægger i sit arbejde. Har ikke prøvet noget lignende.

Hendes tantra og B2B massage er WAUVV - 10 ud af 10. Prøv det. Du vil ikke fortryde. Sluttede af med at få lov at massere Nadia i 15-20 minutter. I guder det var skønt at få lov at røre ved denne fantastiske krop og menneske.

Nadia, tusind tusind  tak for en sublim oplevelse. Jeg besøger dig hjertens gerne igen - anywhere anytime. <3

PS
Jeg jokede i de første minutter af min tid om, hvorvidt hun havde købt sig til hendes gode anmeldelser. Det bragte hun 100% til skamme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dobbleup skrev, den 6.12.2020 at 13:32:

NADIA TANTRA AALBORG

Lørdag aften havde jeg den udsøgte fornøjelse at tilbringe 90 minutter i selskab med Nadia.
Jeg må sige, at jeg er blown away. Ud over at Nadia er velskabt, har et smukt ydre og en krop, der kan få de døde i live, så er hendes personlighed nok den ting, jeg tænker mest over her i kølvandet på oplevelsen.

Lidt genert tager hun imod mig, og byder mig indenfor. Det skal siges, at det er sidst på lørdag aften, men trods det sene tidspunkt har hun høj energi. Ind på et fint varmt værelse, af med klunset, og to minutter senere kommer Nadia ind og smider sit tøj. Allerede der begynder jeg at smile. Smilet bliver til så mange grin og latteranfald, at jeg har ikke tal på det.

Hun er det dejligste og smukkeste menneske udvendigt som indvendigt - sikke en indlevelse og energi hun lægger i sit arbejde. Har ikke prøvet noget lignende.

Hendes tantra og B2B massage er WAUVV - 10 ud af 10. Prøv det. Du vil ikke fortryde. Sluttede af med at få lov at massere Nadia i 15-20 minutter. I guder det var skønt at få lov at røre ved denne fantastiske krop og menneske.

Nadia, tusind tusind  tak for en sublim oplevelse. Jeg besøger dig hjertens gerne igen - anywhere anytime. <3

PS
Jeg jokede i de første minutter af min tid om, hvorvidt hun havde købt sig til hendes gode anmeldelser. Det bragte hun 100% til skamme :D

Dejlig læsning og hun er vist i en klasse for sig. Hun er røget op på øverste trin over mine "ryk ud" når tiden er.

Må jeg spørge... da du gav massage - måtte du røre hende de intime steder, eller var det blot rygmassage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
J.N skrev, den 5.12.2020 at 20:17:

Hej...

Giver ellers aldrig anmeldelser , men har lige besøgt Nadia.

https://annoncelight.dk/showad/309093

Sidder med det størst banan smil på , for sikke en kvinde , krop som en gudinde , og et smil der smelter selv den største..

Havde bestilt 90 min massage m/lingam og gensidig berøring , og skal love at når hendes skønne krop gled hen over , uha at mærke de perfekte dejlige bryster glider hen over , så var der lift off..

der var kun en ting at beklage , skulle have tage 2 timer i stedet for 90 min ...

så var det muligt at give stjerne herinde , så var der 10 stk. her fra , skynde jer ind og besøge hende hun er det hele værd og mere til ....

Hej og velkommen til (kan se du er ny). Lækkert du havde en fed oplevelse deroppe i Aalborg, og ville da elske at møde hende, hvis ikke der var 250 km op til hende ;-(

Næste gang du laver en overskrift, er du så ikke sød lige at skrive Aalborg til sidst, da det er en stor hjælp når man sidder og kigger på overskrifterne herinde. det giver så en mulighed for ikke at skulle trykke på alle links, for bare at finde ud af af at det er alt for langt væk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waltzman skrev, den 14.1.2021 at 11:35:

Dejlig læsning og hun er vist i en klasse for sig. Hun er røget op på øverste trin over mine "ryk ud" når tiden er.

Må jeg spørge... da du gav massage - måtte du røre hende de intime steder, eller var det blot rygmassage ?

Jeg tænker, det hører til den del af en oplevelse og omgang med hende, som jeg gerne vil holde privat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dobbleup skrev, for 50 minutter siden:

Jeg tænker, det hører til den del af en oplevelse og omgang med hende, som jeg gerne vil holde privat. 

nåh... jamen fint nok så. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Har besøgt både Nadia og hendes veninde Julia.  Syntes ikke det er noget specielt.   Du får en dejlig body to body olie massage med hand job afslutning.  Hvis du betaler mere kan du få et blow job uden kondom.

Skal med det samme sige at jeg ikke er tantra ekspert, men der er ikke meget tantra over deres massage.  

De er begge søde piger og de giver en ok olie massage med afslutning.  Min påstand er, at der er ikke mere tantra end du kan få hos en thai pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hardrock_west - jeg tror, Tantra massøren er rigtig meget afhængig af den energi, hun får tilbage, hvilket kan opleves både som godt og som skidt. 
Jeg har ikke prøvet tantra ved en thai pige, så dette er blot min subjektive holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Nadia i december inden der blev lukket ned, og jeg er fuldt ud tilfreds med hendes ydelse og engagement, og desuden ser hun knald godt ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tabloid skrev, den 21.1.2021 at 18:26:

Er der nogen af de herrer der ved hvornår hun vender tilbage til DK

mvh.

hun skrev til mig i går, at hun er i Aalborg igen fra I dag kl14. men kan ikke se nogle annoncer 

Redigeret af Dobbaaa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dobbaaa skrev, for 5 timer siden:

hun skrev til mig i går, at hun er i Aalborg igen fra I dag kl14. men kan ikke se nogle annoncer 

Den besked fik jeg også:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 1 time siden:

Ja, enig. Tror du ikke, vi kan lokke hende hertil, hvis vi er nok, der ønsker det??

Hun tager til Aarhus om en uge så skal I ikke køre så langt. Tro mig, hun er det hele værd :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing wrote, 51 minutes ago:

She's going to Aarhus in a week, so you do not have to drive that far. Believe me, she's worth it all : wub:

I wasn't sure about driving to Aalborg since it is too far away. So this is good news! I will just wait the next week instead!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...