Hop til indhold

Julia Massage - Tantra Efterlysning

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der har besøgt hende? 

Billederne ser lovende ud, teksten ligner ren copy/paste så jeg vil meget gerne høre fra folk som evt. har besøgt hende.

Tak på forhånd til dem der giver sig tid til at svare.

Annonce: https://annoncelight.dk/showad/309135

Profil: https://annoncelight.dk/profile/Julia_Tantra

Hun er pt. I Aalborg. Vil skyde på hun ankom d 4. eller 5. december.

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg var forbi i går. Det er hende på billederne. Sød pige og dejlig b2b massage og der bliver brugt rigtig meget olie, dog er hendes lingam var sådan set meget lækkert, men hun viskede pludselig "2 min left" i øret på mig og så måtte jeg lige selv tage over. Havde bestilt 30 min og der talte tiden med det indledende bad med, kunne jeg se. Alt i alt en ok oplevelse. Jeg har oplevet det lidt sjovere sammen med nogle thai tøser til de samme penge.

Skrevet
Tomcell skrev, 1 time siden:

Jeg var forbi i går. Det er hende på billederne. Sød pige og dejlig b2b massage og der bliver brugt rigtig meget olie, dog er hendes lingam var sådan set meget lækkert, men hun viskede pludselig "2 min left" i øret på mig og så måtte jeg lige selv tage over. Havde bestilt 30 min og der talte tiden med det indledende bad med, kunne jeg se. Alt i alt en ok oplevelse. Jeg har oplevet det lidt sjovere sammen med nogle thai tøser til de samme penge.

Jeg forstår heller ikke hun tilbyder 30 minutter. Man kan jo slet ikke nå at slukke hjernen og komme i stemning på så kort tid. 
Ca hvor i byen er hun?

Skrevet

I et boligkompleks i Hasle området. Lejligheden er pæn. Husk at det koster ekstra at pille ved hende.

Skrevet

Ser også ud som om at hun har fjernet 30 min fra listen og skriver også meget direkte at den gode oplevelse starter fra 60 min.

tænker om jeg skal kigge forbi næste uge når hun er i Aalborg

• 3 months later...
Skrevet

Kender ikke til om hun er god.  Men hun er i Aalborg af og til. 
Men en rigtig god oplevelse med tantrisk lingam massage hvor det hele slår fra og man får en fed oplevelse med en smuk kvinde, som mestre dette. Så kan jeg anbefale Silvia i Aalborg 

https://annoncelight.dk/showad/225384

Mums ...

Redigeret af Waltzman

Skrevet
Romeo skrev, den 10.1.2021 at 11:32:

Ser også ud som om at hun har fjernet 30 min fra listen og skriver også meget direkte at den gode oplevelse starter fra 60 min.

tænker om jeg skal kigge forbi næste uge når hun er i Aalborg

Kom du nogensinde forbi hende? 

Skrevet

Er der nogen der kan sige noget om Julia? For jeg overvejer at besøge hende i morgen.. Men kun måske.

For er pludseligt kommet i tvivl 

Skrevet
Mr_Swingking skrev, 1 time siden:

Can anyone say anything about Julia? Because I'm considering visiting her tomorrow .. But only maybe.

For has suddenly come into doubt 

Also planning a visit tomorrow. Let's not meet at the door :)

My other option is Nathalie in Odense Tantra Studio. I am still in doubt to pick one of them.

Skrevet
Jok7r skrev, for 13 minutter siden:

Also planning a visit tomorrow. Let's not meet at the door :)

My other option is Nathalie in Odense Tantra Studio. I am still in doubt to pick one of them.

But Odensen and Århus - isn´t that a bit far?? :D

Otherwise I agree. I have an apointment around 20ish .. You?

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 22 minutter siden:

But Odensen and Århus - isn´t that a bit far ?? : D

Otherwise I agree. I have an apointment around 20ish .. You?

Yes but I am in between of both cities. So same driving distance. :)

20? Nice. :mrgreen:  I am planning something like 18.00 so it is good. She will use her energy first on me :smile:

Skrevet
Jok7r skrev, for 3 minutter siden:

Yes but I am in between of both cities. So same driving distance. :)

20? Nice. :mrgreen:  I am planning something like 18.00 so it is good. She will use her energy first on me :smile:

Yeah.. Hopefully she have some energy left. Rememember to leave a few words about her in here :-)

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 17 timer siden:

Yeah .. Hopefully she has some energy left. Rememember to leave a few words about her in here :-)

:)

I ended up deciding not traveling and visiting a Thai in triangle area.

But I am looking forward to here your thoughts about Julia today. She is yours with her full energy :)

Skrevet
Jok7r skrev, 1 time siden:

:)

I ended up deciding not traveling and visiting a Thai in triangle area.

But I am looking forward to here your thoughts about Julia today. She is yours with her full energy :)

Damn it.. I ended up with another girl in CPH.. B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.