Hop til indhold

Anderledes efterlysning

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens.

Findes der et forum, eksempelvis som dette, hvor der er mulighed for at lede efter en anden fyr til at besøge en massagepige med?

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle finde sådan en gut ellers, og jeg tænker ikke lige jeg vil teste venskaber af med den forespørgsel.

Skrevet

Findes der et forum, eksempelvis som dette, hvor der er mulighed for at lede efter en anden fyr til at besøge en massagepige med?
Hvorfor efterlyser du ikke bare under "efterlysninger"?

Det er skam ikke anderledes end f.eks at efterlyse mandskab til et GB eller et FKK-togt. Det er også set herinde.

Skrevet

Hej folkens.

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle finde sådan en gut ellers, og jeg tænker ikke lige jeg vil teste venskaber af med den forespørgsel.

Du kan jo spørge her inde. Ellers er der jo de forskellige dating sites. Scor - boyfriend osv hvor det mere er sex det handler om.

Ved flere brugere har fundet hinanden omkring deres fælles interesser her inde. Til stor glæde for hinanden har de skabt netværk og de rejser sammen osv.

Held og lykke med at søgw

Skrevet

Meld dig til diverse gangbangs og få en snak med nogle af dem der er med i pauserne - så kan der sagtens skabes nogle venskaber der bygger på samme interesser.

Skrevet

Jeg har nogle gange, med vekslende held, søgt det samme på Annoncelight.dk. Send en PM hvis du er frisk på en aftale i det jydske...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.