LarsPedersen 1 Skrevet 4. December, 2020 Hej, Jeg er ikke den helt store forfatter af anmeldelser. Men jeg kan varmt anbefale alle at give Kristina et besøg. Meget nærværende, helt fra første kontakt til efter seancen. Hun er efter min smag langt mere attraktiv end hendes billeder viser. https://annoncelight.dk/showad/305021 Skynd jer og besøg hende, inden hun holder lang juleferie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 5. December, 2020 Kan kun give dig ret. Hendes billeder viser hende egentlig helt som hun er. Men der sker bare noget når man møder hende, jeg ved ikke hvordan man skal forklare det, men en harmoni og balance, så man ser hvor smuk hun i virkeligheden er. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 6. December, 2020 Nu har jeg ikke besøgt hende. Men syntes hun ser mere milf agtig ud end ung pige. 29 år, og sikkert et par år ekstra, det i mine øjne ikke ung pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 6. December, 2020 autobahn skrev, den 5.12.2020 at 01:34: Kan kun give dig ret. Hendes billeder viser hende egentlig helt som hun er. Men der sker bare noget når man møder hende, jeg ved ikke hvordan man skal forklare det, men en harmoni og balance, så man ser hvor smuk hun i virkeligheden er. De GP som kan trække os nært som du beskriver.. er sku farlige... men fuck det er godt når man kommer i den zone... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg