Orladrengen 54 Skrevet 4. December, 2020 Nogen der har besøgt hende, og som vil berette om det her i tråden? https://annoncelight.dk/showad/305661 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 86 Skrevet 4. December, 2020 Tror sku ikke det er ægte billeder. Virker lidt for godt til at være sandt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 2. Februar, 2021 Er der virkelig stadig ikke nogen der kan fortælle noget om hende her? Hun har vel været i byen i 4-5 måneder nu....hun opdaterer hele tiden, og har (efter mine begreber) en seriøs text. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 3. Februar, 2021 Jeg lavede en aftale med hende. Hvori super fransk indgik. Så da vi talte nærmere var det ikke noget hun tilbød. Men jeg synes hun var rigtig flot pige men lige lidt til billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 3. Februar, 2021 Horus skrev, for 2 timer siden: Jeg lavede en aftale med hende. Hvori super fransk indgik. Så da vi talte nærmere var det ikke noget hun tilbød. Men jeg synes hun var rigtig flot pige men lige lidt til billederne -Det er nok at vide for mig....Mange tak @Horus :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studerende 7 Skrevet 3. Februar, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 2 timer siden: -Det er nok at vide for mig....Mange tak @Horus :-) Kan du dele din oplevelse herinde, hvis du besøger hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 4. Februar, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 20 timer siden: -Det er nok at vide for mig....Mange tak @Horus :-) Det var så lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 4. Februar, 2021 Studerende skrev, for 19 timer siden: Kan du dele din oplevelse herinde, hvis du besøger hende? Det ville jeg hjertensgerne gøre, hvis jeg gjorde,...men hvis der er tvivl om eller bakkes ud af aftalen, er det no-go for mig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg